۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۴۷۲۰۷۱
امام جمعه موقت قزوین:

دغدغه دلسوزان نظام حل مشکلات مردم باشد

حجت الاسلام قابل گفت: نیروهای انقلابی با کنار هم قرار دادن توانمندی هایشان می‌توانند مشکلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور را حل کنند.
حجت الاسلام علی قابل

حجت الاسلام علی قابل، امام جمعه موقت قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، وحدت را از مبانی اسلام و قرآن دانست و گفت: هر جا گروهی با یکدیگر وحدت داشته باشند و تفرقه را کنار بگذارند رحمت خداوند شامل حال آنها می‌شود و به پیروزی می‌رسند.

وی در ادامه افزود: تشکیل و وحدت جبهه مردمی برای حفظ ارزشهای نظام و انقلاب امری واجب و ضروری است که موجب خوشحالی رهبر معظم انقلاب و مردم می‌شود.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: من تقسیم بندیهای داخل مملکت را در قالب چپ و راست قبول ندارم و هر کس که به اصول و مبانی نظام معتقد باشد و دلسوزانه به آن عمل کند مورد تأیید است.

خطیب جمعه قزوین تفرقه میان نیروهای ارزشی را ناپسندیده دانست و ابراز کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی باید سلیقه‌های شخصی را کنار بگذارند و با یکدیگر متحد باشند و دشمنان قسم خورده را که مصمم به مخالفت با ارزشها و باورهای حاکم بر جامعه اسلامی هستند، نابود کنند.

حجت الاسلام قابل با تأکید بر اینکه مشکلات کشور با همفکری و برنامه ریزی نیروهای وفادار و دلسوز نظام از میان می‌رود، اظهار کرد: نیروهای انقلابی با کنار هم قرار دادن توانمندی هایشان می‌توانند مشکلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور را حل کنند.

وی اصل نظام را از الزامات وحدت دانست و عنوان کرد: تلاش برای پیاده کردن اهداف و آرمانهای مقدس نظام، سفارشات امام(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) شود از ملزومات وحدت است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به موانع وحدت، یادآور شد: خودبینی، خودپسندی، سوء استفاده از فرصتها و اعتقاد نداشتن به اصل نظام از موانع وحدت و پیشروی دشمنان داخلی و خارجی است.

خطیب جمعه قزوین در ادامه اضافه کرد: دفع شر شاه، گروهک ها، فتنه بنی صدر، حل معضلات جنگ و خنثی کردن توطئه استکبار جهانی از برکات وحدت بوده است.

حجت الاسلام قابل با بیان اینکه تحریمها تهدید جدیدی از سوی دشمنان نظام بود، تصریح کرد: نیروهای مؤمن و ارزشی با ایجاد انسجام و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در برابر دشمنان ایستادند و اجازه پیشروی به دشمنان ندادند.

وی در پایان گفت: کسانی که خود را مدعیان دلسوز نظام و انقلاب می‌دانند باید در راستای گفتمان انقلاب حرکت کنند و دغدغه‌شان خوشحالی مردم و رهبر معظم انقلاب باشد./955/302/ب2

ارسال نظرات