۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۷۲۰۵۷
با حضور پرشور عاشقان آل الله؛

شهيد مدافع حرم در کاشان تشييع شد

مراسم تشييع و به خاكسپاري شهيد مدافع حرم سيد حسن حسيني از تيپ فاطميون با حضور گسترده و پرشور عاشقان آل الله در شهرستان كاشان برگزار شد.
تشييع شهيد مدافع حرم در كاشان تشييع شهيد مدافع حرم در كاشان تشييع شهيد مدافع حرم در كاشان تشييع شهيد مدافع حرم در كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، تشييع و خاکسپاری شهيد مدافع حرم و حريم ولايت صبح امروز همراه با قرائت زيارت عاشورا و اقامه نماز بر پيكر مطهر اين شهيد به امامت حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار امام جمعه موقت كاشان برگزار شد و این شهید والا مقام در قطعه شهداي مدافع حرم در شهرستان كاشان به خاك سپرده شد.  

امام جمعه موقت كاشان، گفت: امروز پيام شهدا براي ما دفاع از اسلام و مظلومان، ولايت، اهل بيت و ادامه راه و آرمانهاي شهدا و مبارزه با دشمن و آمريكا و كوتاه نيامدن و مصالحه نكردن با دشمن است.

وي، حضور مردم شهرستان كاشان را در مراسم تشييع پيكر پاك شهداي مدافع حرم قابل تقدير و تجليل دانست و يادآور شد: حضور مردم در مراسم هاي تشييع پيكر پاك شهدا به ويژه شهداي مدافع حرم كه دور از وطن به دفاع از حرم و حريم ولايت رفتند بيانگر بصيرت مردم هميشه در صحنه ما است.

حجت الاسلام اسلامي تبار افزود: بقاي انقلاب، امنيت و پيشرفت كشور مرهون خودن شهدا و صبر و بردباري و استقامت خانواده هاي شهدا است و در يك كلام، اقتدار و امنيت و عزت امروز ما در همه عرصه هاي داخلي و بين المللي به بركت خون شهداي ما در عرصه هاي مختلف انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حريم اهل بيت(ع) در عراق و سوريه است.

امام جمعه موقت كاشان در ادامه بصريت و دورانديشي و شجاعت و غيرت را از ويژگيهاي شهداي مدافع حرم و حريم ولايت دانست و اظهار داشت: دفاع از حريم اهل بيت(ع) در سوريه و عراق از افتخارات شهداي مدافع حرم است.

حجت الاسلام حسن انتصاريان رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان كاشان نيز با اشاره به اينكه شهيد سيد حسن حسيني سي و يكمين شهيد مدافع حرم است كه در امروز در شهرستان كاشان تشييع و به خاك سپرده مي شود، گفت: مهمترين پيام شهدا اين است كه امروز اسلام حد و مرز جغرافيايي نمي شناسد.

وي افزود: امروز وضعيت اسلام و مسلمانان در جهان به گونه اي است كه  همه جا براي ما كربلا است و همه زمانها براي ما عاشورا است و ما وظيفه داريم همه جا عاشورايي باشيم.

لازم به ذكر است شهيد سيد حسن حسيني فرزند سيد علي 31 ساله كه اخيرا در منطقه حلب سوريه به شهادت رسيد، داراي 3 فرزند پسر، سيد محسن 9 ساله، سيد مسلم 3 ساله و فرزند سوم اين شهيد سيد محمد حسن كه در راه است./202/1307/ب1

ارسال نظرات