۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۷۲۰۴۹
حجت الاسلام نجفی:

تقویت روحیه جهادی و انقلابی در میان طلاب ضروری است

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر سامن روحيه استکبار ستيزی را از شاخصه های اصلی روحيه جهاد، شهادت و انقلابي گرى دانست و گفت: جهت تقويت اين روحيه و در راستای حوزه انقلابی آشنايی طلاب اين مدرسه مبارکه با شهدا و انس با شهدای دفاع مقدس از برنامه های اصلی شمرده مي شود.
حجت الاسلام نجفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سامن صبح امروز با حضور در گلزار شهدای طجر سامن همزمان با شروع نیم سال تحصیلی دوم با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام روح الله نجفی مدیر حوزه علمیه سامن با اشاره به اهمیت ترویج روحیه انقلابی و جهادی در میان طلاب اظهار داشت: يکی از فعاليت هاى حوزه های علميه تقويت روحيه جهاد و شهادت در طلاب است.

وی با بیان این که شهدای طلاب در مقایسه با دیگر اقشار از آمار بیشتری برخوردار هستند افزود: با وجود آمار بالای شهدای روحانی در دفاع مقدس لزوم تقويت اين روحيه بيش از پيش ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) سامن روحيه استکبار ستيزی را از شاخصه های اصلی روحيه جهاد و شهادت و انقلابي گرى دانست و گفت: جهت تقويت اين روحيه و در راستای حوزه انقلابی آشنايی طلاب اين مدرسه مبارکه با شهدا و انس با شهدای دفاع مقدس از برنامه های اصلی شمرده مي شود.

وی با بیان این که امروز توجه به مسائل معنوی و فرهنگی در حوزه ها باید جدی گرفته شود افزود: طلاب این حوزه مبارکه با شروع نيم سال دوم تحصيلی 95-96 با حضور در گلزار شهدا و غبار روبی با شهدا و امام شهدا تجديد ميثاق کردند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به هجمه غرب علیه فرهنگ اسلام و انقلاب اظهار داشت: غرب با تمام توان خود به دنبال تحریف و تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی است و مقابله با آن نیازمند برنامه ریزی دقیق است.

وی گفت: بهره گیری از طلاب مستعد، استفاده از امکانات روز، ترویج روحیه انقلابی در حوزه ها، آشنا کردن طلاب با هجمه های دشمنان نظام اسلامی از راه کار های مواجهه به تهاجم فرهنگی است./202/979/ب1

ارسال نظرات