۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۴۷۲۰۲۸
استاد حوزه و دانشگاه:

تلاش دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه های انقلابی است

حجت الاسلام نظری گفت: فتنه‌های گذشته دشمن هر چقدر از دید مردم کمرنگ تر شود؛ حضور ملت در صحنه های انقلاب نیز کمرنگ تر خواهد شد.
حجت الاسلام مجتبی نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز عصر امروز در جمع طلاب مدارس علمیه تبریز با اشاره به جریانهای انحرافی فعال در فضای مجازی و برخی رسانه ها، اظهار داشت: عده ای در صدد فراموشی توطئه و فتنه دشمنان در اذهان مردم هستند و به لفظ فتنه از زبان رهبری حساسیت نشان می دهند.

وی با بیان این‌که این افراد فتنه را محصول انتخابات و درگیری بین احزاب قلمداد می کنند، خاطرنشان کرد: اگر این جریانات انحرافی از بین نرود باید منتظر فتنه دیگری در انتخابات پیش رو بود، اگر فتنه از هر لحاظی مورد بررسی قرار نگیرد به عمق آن پی برده نخواهد شد.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: باید دانست که کینه های ایجاد شده در دل دشمنان نظام در زمان شروع انقلاب در سال ۵۷ و کینه های حاصل از کشف لانه جاسوسی آمریکا در زمان دولت بازرگان در سال ۵۸ و کینه های حاصل از کنار گذاشتن بنی صدر در سال ۵۹ و ترورهایی که در آن زمان صورت می گرفت؛ به جایی نرسیده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تبریز ادامه داد: این جریان های انحرافی که معمولا از آن سوی مرزها هدایت می شوند، از عوامل فتنه به شمار می روند، همچون جریان های انحرافی سالهای ۶۸ و ۷۸ و فتنه سال ۸۸ که زاییده کینه های حاصل از نافرجامی فتنه های سه دهه قبلی بوده است.

مسؤول اسبق نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش دشمنان در کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه های انقلابی، ادامه داد: فتنه‌های گذشته دشمن هر چقدر از دید مردم کمرنگ تر شود؛ حضور ملت در صحنه های انقلاب نیز کمرنگ تر خواهد شد، جوانان باید تاریخ فتنه را مورد مطالعه قرار دهند.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: وحدت، امنیت و اقتدار نظام اسلامی ایران به برکت حضور ملت در صحنه های انقلاب و رهنمودهای داهیانه رهبری حاصل شده است؛ امروزه مدیریت ما در خاورمیانه بیش از گذشته نمود پیدا کرده که از جمله آنها می توان به مدیریت بحران عراق و سوریه و پیاده روی اربعین در دل تروریست های تکفیری اشاره کرد./935/202/ب2

 

ارسال نظرات