۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۲۰۰۲
امام جمعه شلمزار:

توجه به حوزه های علمیه لازمه رشد و پویایی همه جانبه انقلاب اسلامی است

امام جمعه شلمزار با اشاره به اینکه توجه به حوزه های علمیه لازمه رشد و پویایی همه جانبه انقلاب اسلامی است، گفت: نقش حوزه های علمیه در شکل گیری و استمرار و استحکام پایه های نظام اسلامی غیرقابل انکار است.
امام جمعه شلمزار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام عباسعلی سلطان زاده، امام جمعه شلمزار، بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با مدیر حوزه های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه توجه به حوزه های علمیه لازمه رشد و پویایی همه جانبه انقلاب اسلامی است، گفت: نقش حوزه های علمیه در شکل گیری و استمرار و استحکام پایه های نظام اسلامی غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به اهمیت بانوان و نقش بی بدیل آنها در جامعه کنونی، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخن زیبایی فرموده بودند که بانوان حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده و در نیم دیگر آن نیز اثرگذار هستند، پس می طلبد تا در این قشر عظیم توجه زیادی صورت گرفته و سرمایه گذاری های خوبی انجام شود.

امام جمعه شلمزار با اشاره به لزوم حمایت و پشتیبانی از حوزه های علمیه، گفت: همه ما در برابر حوزه های علمیه مسؤول بوده و به اندازه خویش باید در حمایت و شکوفایی و بالندگی آن تلاش کنیم، چراکه گسترش و شکوفایی حوزه های علمیه در واقع سبب کاهش آسیبهای اجتماعی و رشد و بالندگی نظام اسلامی می شود.

این مقام مسؤول به موفقیت های حوزه های علمیه خواهران در همه زمینه ها اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران امروز سرمایه ارزشمندی برای کشور بوده و در همه لایه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه حضور پر رنگ و اثرگذاری دارد.

حجت الاسلام سلطان زاده در ادامه با اشاره به وضعیت حوزه علمیه خواهران شهر شلمزار گفت: باید همه مسؤولان و مردم به ویژه خیران نسبت به فراهم آوردن زیرساختهای این مجموعه دینی در سطح شهرستان دغدغه داشته باشند.

وی کمک به حوزه های علمیه و امور دینی شهر را رسالت همگانی دانست و ابراز کرد: مردم باید بدانند که اگر می خواهند در امور معنوی پیشرفت کنند و بر اساس آموزه های دین که تنها نسخه شفابخش بشریت است، حرکت کنند، باید حوزه های علمیه را از خود بدانند که متأسفانه تا به امروز این گونه نبوده است.

امام جمعه شلمزار در پایان با اشاره به اینکه زمین های مختلفی برای احداث ساختمان مدرسه علمیه خواهران شلمزار در نظر گرفته شده است، افزود: به یقین در کمترین فرصت یکی از بهترین زمینها با متراژ قابل قبول به این امر مهم تخصیص داده خواهد شد./202/9457/ب1

ارسال نظرات