۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۷۱۸۶۰
امام جمعه شهرستان نیمروز:

جبهه نیروهای انقلابی از سوی تشکل های مختلف حمایت خواهد شد

امام جمعه شهرستان نیمروز گفت: اعلام موجودیت جبهه نیروهای انقلابی حمایت تشکل های مختلف را در پی خواهد داشت.
راشکی

حجت الاسلام محمد راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز، در گفت و گو با خبرنگار رسا در زاهدان، گفت: اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب قطعا حمایت تشکل‌های مدنی انقلاب همچنین رزمندگان و خانواده های شهید و ایثارگران را درپی خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان نیمروز با بیان اینکه این جبهه به دلیل وفاداری به ارزش های انقلابی مورد حمایت قرار خواهد گرفت تصریح کرد: ارزیابی می‌شود این جبهه نتایج مطلوبی در پی داشته باشد.

حجت الاسلام راشکی خاطرنشان کرد: همگرایی و وحدت نیروهای دلسوز و ارزشی به لحاظ داشتن اهداف مشترک و اطاعت مطلق از ولایت فقیه لازم و ملزوم یکدیگر بوده است.

وی عنوان کرد: باوجود جنگ نابرابر و مشکلات خاص و عدیده ای که در اوایل انقلاب وجود داشت نیروهای ارزشی با عشق و علاقه و خلوص، به کمک مردم و مشکلات کشور پرداختند به طوریکه عمران و سازندگی امروز در کشور مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های همین نیروهای بسیجی و ارزشی است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: اگر امروز هم این وحدت و همگرایی ایجاد شود می‌توان گفت که تاثیرات خوب و مطلوبی را برای کشور به دنبال خواهد داشت که یکی از تاثیرات مهم آن تغییر در ساختار مدیریتی و کم شدن فسادها و حل شدن مشکلات در فرجه زمانی کوتاه خواهد بود.

حجت الاسلام راشکی با اشاره به اینکه وحدت بیشتر بین نیروهای مختلف می تواند سبب رفع مشکلات کشور شود اظهار کرد: استفاده از تجارب بزرگان انقلاب و کسانی که نقشی در به ثمر رساندن این انقلاب و مملکت داشته اند بیش از پیش می تواند ما را به خواسته مان که آبادانی کشور است نزدیک کند.

امام جمعه نیمروز گفت: نگهداری حرمت و کرامت یکدیگر و جلوگیری از جبهه گیری‌های جناحی و تقابل با یکدیگر از ملزومات دیگر این همگرایی و حفظ وحدت در بین مردم است.

وی از موانع سر راه این حرکت‌ها را فاصله گرفتن نیروهای ارزشی از حوزه مدیریتی و تقریبا عدم آشنایی نسل جدید با نیروهای اوایل انقلاب دانست./302/831/ب1

ارسال نظرات