۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۴۷۱۸۴۷
مدیر حوزه علمیه ملایر مطرح کرد؛

ولایت فقیه محور اصلی همگرایی نیروهای انقلابی

مدیر حوزه علمیه ملایر گفت: نیروهای انقلابی مشترکات بسیاری دارند و ولایت فقیه مهمترین این مشترکات و شاکله نظام و انقلاب است و باید محور اصلی همگرایی نیروهای انقلابی باشد.
ولایت فقیه

حجت الاسلام علی اصغر زارعی، مدیر حوزه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر در گفت و کو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: برای درک اهمیت و تأثیر همگرایی نیروهای انقلابی، لازم است برگردیم و نگاهی به اوایل انقلاب داشته باشیم که انقلاب با شرایط کاملا حداقلی به نتیجه رسید و دلیل این پیروزی بزرگ جیزی جز همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی نبود.

وی ادامه داد: در 8 سال دفاع مقدس نیز که خیلی از کشورهای دنیا و به سردمداری آمریکا با جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ شدند، کشور ما با 8 سال دفاع پیروزمندانه مقابل همه دشمنان ایستاد و این ایستادگی پیروزرمندانه نیز در سایه اتحاد و همبستگی نیروهای انقلابی میسر شد.

مدیر حوزه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر اظهار داشت: باید همیشه به خاطر داشته باشیم که، بر اساس تجربیات تاریخی ملت ایران، هرجا پیروزی به دست آمده است، ید واحده نیروهای انقلابی نمایان شده است.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی نیز که ملت و نظام ما مورد هجمه و توطئه های دشمنان است و تا هر زمانی که مسیر و آرمان های انقلاب ادامه داشته باشد، دسیسه های آنان نیز ادامه دارد، همگرایی و انسجام نیروهای انقلابی بیش از پیش اهمیت دارد و یک امر حیاتی برای نظام است.

حجت الاسلام زارعی، خاطرنشان کرد: نکته ای که در بحث همگرایی نیروهای انقلابی، جای کار و بحث دارد این است که، نیروهای نسل اول و دوم انقلاب باید یک کادر سازی در نیروهای انقلابی انجام می دادند که این موضوع می توانست تأثیر زیادی در همگرایی و هم سویی نیروهای نسل بعد داشته باشد.

وی ابراز داشت: عدم کادرسازی نیروهای نسل و اول و دوم انقلاب حلقه مفقوده در بحث همگرایی نیروهای انقلابی است که اگر نسل های اول و دوم انقلاب، کادر سازی لازم را انجام می دادند، ما الان مشکلی در همگرایی نیروهای انقلابی نداشتیم.

مدیر حوزه علمیه علی ابن ابیطالب ملایر، تاکید کرد: نیروهای انقلابی باید توجه داشته باشند که در درون نظام سلیقه ای مختلف وجود دارد و خواهد داشت مهم این است که ما تا جایی که می توانیم، اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم و و بتوانیم سلایق مختلف را در کنار هم جمع کنیم.

وی افزود: برای دسته بندی افراد با سلیقه ها و نظرات مختلف، باید فقط یک ملاک داشته باشیم و آن انقلابی یا غیر انقلابی بودن است، کسانی که داخل انقلاب هستند و جزو نیروهای انقلابی هستند، باید یک عقیده و هدف اصلی و مشترک داشته باشند.

حجت الاسلام زارعی اظهار داشت: ما اکنون در یک پیچ تاریخی قرار داریم و نیروهای انقلابی باید به این نکته توجه داشته باشند و برای همگرایی و هم افزایی بیشتر تلاش کنند تا بتوانیم این پیچ را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به قله آرمان های انقلاب دست یابیم.

وی با تبیین محورهای همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: ما مشترکات زیادی داریم، ولایت فقیه مهمترین این مشترکات و شاکله نظام و انقلاب است و باید محور اصلی همگرایی نیروهای انقلابی باشد.

مدیر حوزه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر در پایان تأکید کرد: نیروهای انقلابی و همه اقشار جامعه باید بدانند که اگر بخواهیم در داخل این انقلاب و نظام به موفقیتی دست پیدا کنیم، باید حول محور ولایت فقیه حرکت کنیم./979/302/ب2

 

 

ارسال نظرات