۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۷۱۸۱۶
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

آمريكا با هويت ما مشکل دارد نه با مسأله هسته اي

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان با اشاره به اينكه آمريكا با هويت ما مشكل دارد نه با مسأله هسته اي ما، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در فرمايشات خود به اين مسأله اشاره كرده است كه آمريكايي‌ها با اعتقادات ما و با مذهب ما و اصل انقلاب ما مشكل دارند و به هيچ عنوان راضي نخواهند شد حتي يكي از تحريمها را لغو كنند.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، گفت: مردم ايران از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي از نعمت ولايت فقيه برخوردار هستند.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب، رهبر دورانديشي است كه مسائل را با شناخت از زمان و مسائل روز جامعه بيان مي‌كنند و در مورد تحريمهاي ظالمانه آمريكا نيز معظم له بارها بر قابل اعتماد نبودن آمريكا تأكيد كرده و هشدار داده است كه نمي توان به آمريكا اعتماد كرد.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به اينكه آمريكا با هويت ما مشكل دارد نه با مسأله هسته اي ما، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در فرمايشات به اين مسأله اشاره كرده است كه آمريكايي‌ها با اعتقادات ما و با مذهب ما و اصل انقلاب ما مشكل دارند و به هيچ عنوان راضي نخواهند شد حتي يكي از تحريمها را لغو كنند.

وي با اشاره به اعتراف اوباما رييس جمهور آمريكا مبني بر پيشرفتهاي جمهوري اسلام و قدرتمندي ايران در عرصه هاي مختلف، يادآور شد: دشمن به سادگي ايران را رها نخواهد كرد، از اين رو تمديد تحريمهاي 10 ساله بر عليه ايران، بيانگر و اثبات كننده فرمايشات رهبري است كه دشمن، دشمن است و به هيچ عنوان دست از سر ما برنخواهد داشت.

رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان افزود: غربگراياني كه به دشمن و آمريكا چشم اميد دوخته اند بايد آنها را متوجه اين موضوع كرد كه آمريكايي‌ها هيچ وقت به حرفهاي خود عمل نكرده اند و دست از دشمني با ايران نداشته اند.

به گفته وي، تجربه تاريخي ثابت كرده است كه وابسته كردن پيشرفتهاي كشور انقلابي و شيعي ايران در همه شئون به دشمن و دادن تعهدات سنگين به دشمن بد عهد و يا برقراري رابطه با آمريكا اشتباه بزرگي است كه مي تواند خسارت سنگيني به كشور و نظام وارد كند.

حجت الاسلام حسيني بر لزوم آمادگي براي مقابله با هرگونه تهديدي از سوي دشمن تأكيد و عنوان كرد: همانگونه كه مسؤولان نظام نيز به آن اشاره كردند، پاسخ بد عهدي آمريكايي ها بايد پاسخ دندان شكن اما سنجيده و به دور از احساسات باشد تا دشمن متوجه شود جمهوري اسلامي ايران همان جمهوري اسلامي ايران اوايل انقلاب است كه امام راحل آمريكا را شيطان بزرگ ناميد./302/1307/ب1

ارسال نظرات