۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۴۷۱۸۰۶
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

خانواده سالم کارآمدترین راه برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی

آیت الله دری نجف آبادی اصلی‌ترین و کارآمدترین راه برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی را خانواده سالم دانست و گفت: امروز شاهدیم که آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیداد می‌کند و رو به افزایش است و خانواده ها به خوبی می توانند گرایش به آسیب‌ها را کاهش دهند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر سه شنبه در دبستان دخترانه شاهد دفاع مقدس اراک، بیان کرد: خانواده ها می توانند در جامعه در برابر توطئه های شوم بدخواهان مقابله و آنان را خنثی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی اصلی‌ترین و کارآمدترین راه برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی را خانواده سالم دانست و بیان داشت: امروز شاهدیم که آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیداد می‌کند و رو به افزایش است و خانواده ها به خوبی می توانند گرایش به آسیب‌ها را کاهش دهند.

امام جمعه اراک خانواده سالم را کم هزینه ترین و کارآمدترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی، پیشگیری از طلاق، اعتیاد و تربیت فرزندان شایسته دانست و خاطر نشان کرد: خانواده ها به خوبی با تربیت فرزندانی صالح می توانند در مقابل نقشه های شوم دشمنان نقش آفرینی کنند.

جوانان باید ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای امنیت و اقتدار خاصی است، گفت: ایران اسلامی به برکت رهبری مدبرانه امام راحل، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا به جزیره امنی برای مردم و جوانان تبدیل شده است.

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه جوانان باید ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشند، تصریح کرد: دانش آموزان و جوانان باید با الگوگیری از ائمه اطهار(ع)، امام شهدا(ره) و شهدای انقلاب در برابر آسیب ها و معضلات اجتماعی ایستادگی کرده و راه و منش آنان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه عمر جوانی بزرگترین نعمت دنیوی است، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی باید در مسیر علم اندوزی و تهذیب نفس و تشکیل خانواده سالم، تربیت فرزندان شایسته در راستای ایجاد جامعه سالم و به دور از آسیب های اجتماعی تلاش کنند.

امام جمعه اراک در ادامه تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه را بهترین راهکار مقابله با دشمن دانست و خاطرنشان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه اسلامی آسودگی خیال را به همراه دارد و می تواند با آسیب ها و معضلات اجتماعی مقابله کند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تأکید بر نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه، گفت: مسؤولان فرهنگی ایران اسلامی باید سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه اسلامی به ویژه در بین جوانان گسترش دهند.

به گزارش رسا، در این مراسم از دانش آموزان فعال در حوزه نماز و قرآن تقدیر به عمل آمد./842/202/ب2

ارسال نظرات