۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۴۷۱۷۲۳

صعود زمستانه طلاب کوهنورد به قله هلیل کوه

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان به تشریح برنامه ورزشی هفته جاری این مؤسسه پرداخت و گفت: طلاب کوهنورد حوزه علمیه قم صبح روز جمعه 17 دی‌ماه به قله هلیل کوه در نزدیکی روستای ابرجس قم صعود می‌کنند.
کوهنوردی

حجت‌الاسلام عمار ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برنامه ورزشی هفته جاری این مؤسسه خبر داد و گفت: طلاب کوهنورد حوزه علمیه قم صبح روز جمعه 17 دی‌ماه سال جاری به قله هلیل کوه در نزدیکی روستای ابرجس به ارتفاع 2 هزار و 270 متر صعود می‌کنند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان با بیان اینکه در این برنامه نکات آموزش کوهنوردی به طلاب آموزش داده می‌شود، اظهار داشت: سرپرست این گروه، حجت‌الاسلام علی شریفیان مهر، مدیر عامل مؤسسه عالیان و مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور است.

وی ادامه داد: طلاب کوهنورد ساعت 5 صبح روز جمعه از قم به‌سوی قله هلیل کوه حرکت کرده و ساعت 12:30به سمت قم بازمی گردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به تجهیزات مورد نیاز در این برنامه اشاره کرد و بیان داشت: کفش مناسب کوه، کوله یک‌روزه، وعده غذایی صبحانه و نهار، تنقلات، آب کافی، باطوم، فلاکس چای، بادگیر، کلاه و دستکش، کلاه آفتاب‌گیر و عینک آفتابی از وسایلی است که باید در این برنامه همراه طلاب باشد.

این روحانی کوهنورد با اشاره به اینکه پنج‌شنبه 16 دی‌ماه آخرین مهلت نام نویسی برنامه کوهنوردی است، بیان داشت: این مؤسسه برنامه‌های خود را به‌صورت خودجوش انجام می‌دهد و هیچ‌گونه پشتیبانی مالی نمی‌شود؛ بنابراین هزینه هر فرد در این برنامه 20 مبلغ هزار تومان است و اعضای مؤسسه با تخفیف ویژه 10 هزار تومان پرداخت می‌کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان شرکت در این برنامه می‌توانند برای نام‌نویسی با شماره 09192533295 تماس بگیرند.

گفتنی است، این مؤسسه با نام «گروه کوهنوردی عالیان» در فدراسیون کوه‌نوردی کشور ثبت رسمی شده است./841/ت302/س

ارسال نظرات