۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۷۱۶۹۹
حجت‌الاسلام بیگدلی:

اسلام رحمانی، شاخصه بارز فتنه نفوذ است

مدیر مدرسه علمیه امام مجتبی(ع) با اشاره به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره انقلابی شدن، گفت: ملت ایران باید نسبت به عملی کردن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اهتمام ورزند تا دشمنان اسلام نتوانند با فتنه نفوذ و طرح مسائلی همانند اسلام رحمانی میان آن‌ها رخنه کرده و سبب انهدام ارزش‌ها و معیارهای انقلاب اسلامی شوند.
حجت الاسلام بیگدلی

حجت‌الاسلام بیگدلی مدیر مدرسه علمیه امام مجتبی(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهداف شوم دشمنان اسلام از مطرح کردن اسلام رحمانی گفت: در دین مبین اسلام رحمانیت مطلق وجود ندارد و مؤمن باید همواره به واجبات احکام الهی عمل کرده و نسبت به امور نهی شده تقوا پیشه کند.

مدیر مدرسه علمیه امام مجتبی(ع) با بیان اینکه دین مبین اسلام هیچ‌گاه در برابر ظلم و استکبار جهانی سکوت نمی‌کند، اظهار داشت: با توجه به نص آیات قرآن کریم درمی‌یابیم کسانی که مخالف موازین دین اسلام عمل می‌کنند، در آخرت دچار عذاب‌هایی شدید خواهند شد؛ بنابراین رحمانیت مطلق در دین وجود ندارد و همه انسان‌ها به سزای اعمال خودشان خواهند رسید.

حجت‌الاسلام بیگدلی به تبیین سیره معصومین(ع) در مقابل جریان‌های انحرافی پرداخت و بیان داشت: معصومین(ع) هم قوه جاذبه و هم قوه دافعه داشته‌اند و همواره از حقوق مظلومین دفاع کرده و در برابر ستمگران با تمام قوا می‌ایستادند.

وی ادامه داد: مؤمنان باید به پیروی از پیشوایان دینی خود و توسل به خداوند تمام تلاش خود را به‌کارگیرند تا مانع اجرای نقشه‌های دشمن شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام مجتبی(ع) در پایان با اشاره به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره انقلابی شدن، ابراز داشت: مردم برای اینکه دچار انحراف نشوند، باید نسبت به عملی کردن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اهتمام ورزند تا دشمنان اسلام نتوانند با فتنه نفوذ و طرح مسائلی همچون اسلام رحمانی میان آن‌ها رخنه کرده و سبب انهدام ارزش‌ها و معیارهای انقلاب اسلامی شوند./841/302/ب3

ارسال نظرات