۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۷۱۶۵۶
مدیر حوزه ولی عصر شهرستان مهران خبر داد؛

بهره برداری از سالن ورزشی ویژه طلاب در مهران

مدیر حوزه ولی عصر شهرستان مهران گفت: توجه به ورزش از اهمیت خاصی در نشاط و شادابی طلاب برخوردار است، در همین راستا سالن ورزشی ویژه طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان مهران در رشته های مختلف راه اندازی شده است.
حجت الاسلام گوهری

حجت الاسلام علی گوهری، مدیر حوزه ولی عصر شهرستان مهران(عج) امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد نشاط و شادابی و سلامتی جسم و روح انسان، اظهار داشت: طلاب در کنار برنامه های علمی، آموزشی و تهذیبی نیاز به ورزش و برنامه های تقویت جسمی نیز دارند و همان طور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند «تحصیل، تهذیب و ورزش»، باید به تمام ابعاد موفقیت توجه شود، چون عقل سالم در بدن سالم است.

وی افزود: توجه به ورزش از اهمیت خاصی در نشاط و شادابی طلاب برخوردار است، در همین راستا سالن ورزشی ویژه طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان مهران در رشته های مختلف راه اندازی شده است.

حجت الاسلام گوهری با اشاره به فعالیت طلاب این مدرسه در رشته های ورزشی والیبال، بدنسازی، فوتبال، تنیس روی میز  و کشتی، خاطرنشان کرد: با تهیه امکانات و تجهیزات لازم، برنامه های ورزشی طلاب مدرسه به خوبی اجرا می شود و آنان از این امر راضی هستند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) در پایان تصریح کرد: طلاب استان ایلام و شهرستان مهران، مستعد و توانمند هستند و اگر فضای خوبی برای آنان فراهم شود، می توانند به موفقیت های زیادی دست یابند، بنابراین موانع و مشکلات و محرومیت ها نباید جلوی پیشرفت آنان را بگیرد./879/303/ب2

ارسال نظرات