۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۷۱۶۴۱
آیت الله علوی گرگانی:

دفاع از حریم اهل بیت نشانه کمال ایمان است

حضرت آیت الله علوی گرگانی دفاع از حریم اهل بیت را نشانه کمال ایمان دانست و بر لزوم توجه مسؤولان به خانواده های شهدای مدافع حرم تاکید کرد.
دیدار اعضای ستاد مردمی تکریم شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری خبرنگار رسا، جمعی از مسؤولان ستاد مردمی تکریم شهدای مدافع حرم استان قم در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی با وی دیدار کردند.

استاد برجسته خارج حوزه علمیه قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، بر لزوم توجه به خانواده های این شهدا تاکید کرد و گفت: مسأله توجه داشتن به خانواده‌های شهدای مدافع حرم بسیار مهم است.

وی جایگاه شهدای مدافع حرم را بی بدیل ارزیابی و تصریح کرد: مواقعی شخص برای کشور خود پیشقدم می شود که این مسأله دفاع از تمامیت ارضی ایران است ولی برای دفاع از کشور اسلامی دیگر رفتن نشانه ایمان قوی آنهاست.

وی در ادامه افزود: مهم ترین عامل این حرکت علاقه خاص به اهل بیت و رهبری و مراجع است که کمال ایمان را میرساند بنابراین خدمت به خانواده‌های آنها کمترین پاسخ به گوشه ای از خدمات آنهاست.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان ابراز داشت: اگر از این خانواده ها تکریم شود خداوند تبارک و تعالی در این مسیر به شما کمک خواهد کرد و تنها نخواهد گذاشت.

این استاد برجسته حوزه تصریح کرد: حرکت شما بسیار قابل استقبال و تحسین استد و ما دعاگوی شما هستیم و در همه حال توفیقات شما را از خداوند متعال خواستاریم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار استاد آقا دبیر ستاد تکریم از شهدای مدافع حرم گزارشی از عملکرد این مجموعه را ارائه داد/9241/پ202/ج

ارسال نظرات