۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۷۱۶۲۸
مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین:

وحدت، مسؤولان نظام را دلگرم و دست طمع و چپاول دشمنان را کوتاه می‌کند

حجت الاسلام عباسی گفت: وحدت نیروهای ارزشی و انقلابی موجب دلگرمی مردم می‌شود و آنها را در پشتیبانی از نظام و آرمانهای انقلاب منسجم تر می‌کند.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به لزوم جبهه مردمی، گفت: باید از استعدادها و توان مردمی برای انتخاب رییس جمهور اصلح استفاده شود.

وی در ادامه افزود: کاندیدای ریاست جمهوری باید استعداد و تخصص های لازم را در تمام زمینه‌ها داشته باشد و در راستای سیاست های نظام اسلامی حرکت کند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین با بیان اینکه کاندیدای ریاست جمهوری باید معتقد به نظام و ارزشهای انقلاب باشد، ابراز کرد: باید از نیروهای ارزشی و انقلابی حمایت کرد تا اهداف نظام اسلامی را در جامعه پیاده کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین وحدت بین کاندیدای اصولگرا را ضروری دانست و تصریح کرد: وحدت، مسؤولان نظام را دلگرم و دست طمع و چپاول دشمنان را کوتاه می‌کند و راه نفوذ و فتنه را به روی بیگانگان می‌بندد.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه تفرقه بین اصولگرایان مردم را مأیوس و نا امید می‌کند، عنوان کرد: وحدت نیروهای ارزشی و انقلابی موجب دلگرمی مردم می‌شود و آنها را در پشتیبانی از نظام و آرمانهای انقلاب منسجم تر می‌کند.

وی توحید، قرآن، دفاع از جامعه اسلامی، پشتیبانی از مستضعفان عالم را از الزامات وحدت دانست و تأکید کرد: مسؤولان و دلسوزان نظام باید با اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کنند تا جامعه اسلامی بتواند مسیر پیشرفت را طی کند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین با بیان اینکه تکبر، خودخواهی و توجه به مادیات موجب از بین رفتن وحدت می‌شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان نظام باید دشمن شناس و آگاه باشند و از تجملات پرهیز کنند و استعدادهای نیروهای رقیب را ضایع نکنند.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه اضافه کرد: پیشرفت در زمینه اقتصادی، برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم، ترقی در زمینه فرهنگ و حل مشکلات سیاسی کشور و جهان اسلام در گرو وحدت است.

حجت الاسلام عباسی در پایان گفت: نیروهای اصولگرا باید با یکدیگر متحد باشند و اجازه ندهند تفرقه بین آنها نفوذ کند و در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب گام بردارند./955/302/ب2

ارسال نظرات