۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۴۷۱۵۸۶
مسؤول استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان مطرح کرد؛

ضرورت مشارکت فعال روحانیان مستقر و طرح هجرت در بحث رسانه و فضای مجازی

مسؤول استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر استعدادیابی و حضور روحانیان در فضای مجازی، گفت: مشارکت فعال روحانیان مستقر و طرح هجرت در بحث رسانه و فضای مجازی ضروری است.
تبیان 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام اسحاق فاضلی پور، مسؤول استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در نشست مشترک با مدیرمسؤول مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان، سایت تبیان هرمزگان را به روزترین سایت های موجود معرفی کرد و گفت: این خدمات حاصل توانمندی مدیریت و پرسنل مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان است.

وی خواستار مشارکت فعال تر روحانیان مستقر و طرح هجرت در بحث رسانه و فضای مجازی شد و بر استعدادیابی روحانیان در زمینه فعالیت در فضای مجازی تأکید کرد.

مسؤول استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: پس از استعدادیابی روحانیان، مطالب متناسب با مسائل روز جامعه از سوی این قشر تهیه و در سایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان برای استفاده مخاطبان منتشر شود.

حجت الاسلام فاضلی پور در پایان بر استفاده از ظرفیت روحانیان در ارائه و انتشار مطالب در سایت فرهنگی تبیان هرمزگان تأکید کرد.

در ادامه این نشست، محمد شکوه، مدیر مسؤول مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با اشاره به تاریخچه راه اندازی این مؤسسه، گفت: مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری رویكرد جدیدی در زمینه استفاده از فناوری روز جهت اجرای وظایف و دستیابی به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، در سال 80 راه اندازی شد.

وی افزود: دستیابی به اهداف متعالی اسلام و تحقق ارزش های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف راه اندازی سایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان است.

مدیر مسؤول مجموعه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان تصریح کرد: انگیزه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بر پایه این استدلال استوار است كه محتوای مطالب و موضوعات دینی و مذهبی كه قرار است تبلیغ شود باید در فرآیندی شكل یافته بر مبنای تكنولوژی روز ارائه شود تا از جذابیت های بیشتری برخوردار باشد و تمایل مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان را به آن محتوا افزایش دهد.

شکوه گفت: سایت تبیان هرمزگان با صفحات تخصصی از قبیل؛ دین و اندیشه، اجتماعی، اقتصادی، علم و آموزش، سلامت و تندرستی، خانواده و زندگی، قرآن، مهدویت، فرهنگ پایداری، جامعه و سیاست، دانش و فناوری، ورزشی و کودک و نوجوان روزانه مطالب مفیدی ویژه گروه های سنی مختلف منتشر می کند.

وی تصریح کرد: روزانه بیش از 50 مطلب در صفحات مختلف سایت تبیان هرمزگان به منظور استفاده مخاطبان منتشر می شود، همچنین بیش از 2 هزار نفر به طور روزانه از این سایت بازدید می کنند.

مدیر مسؤول سایت تبیان هرمزگان در پایان از ظرفیت راه اندازی سایت تبیان در شهرستان ها خبر داد و ابراز داشت: برای راه اندازی این سایت در شهرستان های استان هرمزگان هیچ محدودیتی نداریم./851/202/ب2

 

ارسال نظرات