۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۷۱۵۶۲
رييس شوراي اصولگرايان كاشان:

اختلاف سليقه ها نباید مانع وحدت شود

رييس شوراي اصولگرايان كاشان، اختلاف سليقه در هر مجموعه را اجتناب ناپذير خواند و گفت: اختلاف سليقه امري طبيعي است كه همه جا وجود دارد، اما در مباني و اصول هيچ اختلافي وجود ندارد و همه فعاليتهاي شوراي اصولگرايان كاشان در راستاي ايجاد دوستي، اتحاد و انسجام است.
علي هاشمي طاهري

علي هاشمي طاهري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، فضاي مجازي را فرصتي براي اصولگرايان دانست و افزود: اصولگرايان كاشان با تشكيل گروه هايي در فضاي مجازي فعال هستند، ضمن اينكه كميته رسانه شوراي اصولگرايان كاشان نيز به زودي فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

وي، برنامه راهبري شوراي اصولگرايان در دوره جديد را براساس اولويت بندي هاي اعلام شده عنوان كرد و اظهار داشت: اولويت اول شوراي اصولگرايان كاشان انتخابات دوره پنجم شوراي اسلامي شهر كاشان و انتخاب كانديداهاي اصولگرا در انتخابات شوراي پنجم است.

هاشمي طاهري در ادامه اختلاف سليقه در هر مجموعه را اجتناب ناپذير خواند و افزود: اختلاف سليقه امري طبيعي است كه همه جا وجود دارد، اما در مباني و اصول هيچ اختلافي وجود ندارد و همه فعاليتهاي شوراي اصولگرايان كاشان در جهت ايجاد دوستي و اتحاد و انسجام است.

رييس شوراي اصولگرايان كاشان با تأكيد براينكه اصولگرايان كاشان از اصل نظام و ولايت مطلقه فقيه و سفير ولايت در كاشان دفاع مي‌كنند، گفت: هرچند برخي از تفكرات مانند يكديگر نيست اما رهبر معظم انقلاب نيز مي فرمايد، امروزه با تقيه از اسلام و قرآن و ارزشهاي انقلاب اسلامي بايد دفاع كرد.

هاشمي‌طاهري در ادامه، محور وحدت كلمه را از خود گذشتن و تابع خرد جمعي بودن عنوان كرد و ابراز داشت: كار شوراي اصولگرايي كار جمعي و خرد جمعي است، بنابراين منيت ها را بايد كنار گذاشت و از مسائل شخصي بايد عبور كرد و تابع خرد جمعي بود تا مشكلي بروز نكند.

وي جبهه بندي جديد را به شرطي كه در مباني و اصول تقابل با يكديگر وجود نداشته باشد را تأييد كرد و اظهار داشت: اصل و محور اصلي كار در كشور ولايت فقيه است و همانگونه كه معظم له مي فرمايد، هركس با هر نوع ايده اي و تفكري در راستاي  اسلام و نظام و ولايت باشد مشكلي ندارد.

به گفته وي در شوراي اصولگرايي براي انتخابات ممكن است سليقه تعدادي نزديك به يكديگر اما به اين كار، گروه گرايي گفته نمي شود چرا كه همه اعضاي شوراي اصولگرايي‌ كاشان براي انتخاب افراد، براساس شاخص هاي تعيين شده و مصداق هاي معرفي شده عمل مي‌كنند و هركس به اين شاخص ها و مصداق ها نزديك تر باشد بر اساس راي اكثريت اعضاي شورا انتخاب خواهد شد./302/1307/ب1

ارسال نظرات