۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۴۷۱۵۶۱
مؤسس مهد قرآن کشور:

سیره شهدا باید برای پاسداری از انقلاب به کار گرفته شود

رییس هیأت امنای مؤسسه کشوری مهد قرآن با اشاره به فرهنگ تکرم شهدا گفت: مسؤولان بعنوان متولیان فرهنگی در کشور وظیفه ای بزرگ دارند و باید در راستای عمل به وظیفه قله های پرورش یافته شهدا در مکتب قرآن و عترت(ع) را شناسایی و به نسل امروز و آینده معرفی و سیره و افکار انقلابی آنان را برای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی به کار بندند.
مؤسسه مهد قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن، حجت الاسلام مصطفی فومنی الحائری مؤسس و رییس هیأت امنای مؤسسه کشوری مهد قرآن به مناسبت اولین سالگرد شهادت حمیدرضا اسداللهی حافظ قرآن و شهید مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی با خانواده معظم این شهید دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که سید محمود چاوشی مدیر مؤسسه و تنی چند از مدیران مهد قرآن در جمع معنوی خانواده قرآنی شهید اسداللهی حضور داشتند؛ حجت الاسلام فومنی الحائری با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهیدان مدافع حرم اهل بیت(ع) و جهان اسلام به ویژه شهید سرافراز حمید اسداللهی قهرمان قرآنی عضو مهد قرآن یادآور شد که ما بعنوان متولیان فرهنگی در کشور وظیفه ای بزرگ داریم که قله های پرورش یافته (شهدا) در مکتب قرآن و عترت(ع) را شناسایی و به نسل امروز و آینده معرفی و سیره و افکار انقلابی آنان را برای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی به کار بندیم.

گفتنی است، در این دیدار شعبان اسد اللهی پدر شهید با بیان ویژگی های فردی، اخلاقی، اجتماعی و قرآنی فرزند شهیدش گفت: شهید حمیدرضا اسداللهی ثمره انس یافتن با قرآن و عترت(ع)، تربیت نظام ولایی و بهره مندی از رهنمودهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود.

شایان ذکر است، شهید مدافع حرم اسداللهی، از قرآن آموزان عضو کانون 14 معصوم (ع) مهد قرآن استان تهران می باشد که از سال 1371 در سن نونهالی  با شرکت در کلاس حفظ قرآن با به کارگیری روش آموزش مهد قرآن و نوارهای ترتیل استاد پرهیزکار مسیر رشد و تعالی انس با قرآن را هموار کرد . این  قهرمان قرآنی و سرباز بسیجی ولایی میهن اسلامی که روحیه قرآنی را در زندگی‌اش نهادینه کرده بود در نوزدهم آذر ماه 1394 مصادف با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در منطقه خوان طومان سوریه خلعت زیبای شهادت بر قامت رعنای او آراسته گردید.

از شهید اسد اللهی دو فرزند پسر پنج و یک ساله به نام های محمد و احمد به یادگار مانده است. مدرک کارشناسی ارشد مترجمی زبان عربی دانشگاه تهران، پژوهشگر قرآن و معارف اهل بیت (ع) و گواهینامه نخبه بین المللی در زمینه صدور انقلاب اسلامی از مدارج علمی این شهید مدافع حرم است.

خاطرنشان می‌شود، مادر و خواهر شهید اسداللهی نیز از حافظان و مربیان قرآن کانون 14 معصوم (ع) واحد خواهران مهد قرآن استان تهران می باشند./841/102/ب3

ارسال نظرات