۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۴۷۱۵۰۳
معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان صحنه:

حجاب سد بسیار مستحکمی در برابر تهاجمات فرهنگی است

معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه حجاب سد بسیار مستحکمی در برابر تهاجمات فرهنگی است، گفت: حجاب نه تنها مانع پیشرفت بانوان نمی شود بلکه راه پیشرفت و تعالی اخلاقی را هموارتر می کند.
حجت الاسلام محسن کرمی

حجت الاسلام محسن کرمی، معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: اهمیت رعایت حجاب چیزی نیست که بتوان آن را سبک شمرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان صحنه تصریح کرد: رعایت این واجب شرعی اثرات و فواید بی شماری از جمله استحکام نظام خانواده و آرامش روانی خود شخص را به دنبال دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات اخلاقی که امروزه گریبانگیر جوامع است با رعایت اصل حجاب اسلامی برطرف می شود.

حجت الاسلام کرمی یادآور شد: حجاب سد بسیار مستحکمی در برابر تهاجمات فرهنگی است و در عصر حاضر جوامع با پیشرفت روزافزون تکنولوژی که شاید مهمترین آنها فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی است، رو به رو هستند که این شبکه ها به ترویج بی حجابی در جوامع می پردازند.

وی در ادامه بیان داشت: رعایت موازین شرعی از جمله حجاب موجب حفظ کرامت بانوان و ارزشهای انسانی می شود، زیرا نگاه های آلوده را از بانوان دور می کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان صحنه مطرح کرد: حجاب نه تنها مانع پیشرفت بانوان نمی شود بلکه راه پیشرفت و تعالی اخلاقی را هموارتر می کند.

این مسؤول اظهار داشت: از راهکارهای ترویج حجاب نظارت بر رسانه های جمعی همچون تلویزیون، سینما، شبکه های اجتماعی و هدایت برنامه های آنها به سوی فرهنگی ایرانی و اسلامی است.

حجت الاسلام کرمی بیان داشت: تبلیغ حجاب از راه نمایشگاه ها و محافل عمومی، آموزش حجاب و فواید رعایت آن در مدارس و تشویق دانش آموزان از مهمترین راهکارهای احیای فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است./857/302/ب2

ارسال نظرات