۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۷۱۴۹۵
آیت الله سعیدی:

رعایت ظرافت در تبلیغات معارفی حرم حضرت معصومه ضروری است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که روابط عمومی و تبلیغات پیشانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) است، گفت: تبلیغات معارفی در فضای حرم مطهر حضرت معصومه(س) باید از لطافت خاص برخوردار باشد؛ بر این اساس المان های شهر قم و جایگاه حرم مطهر حضرت معصومه(س) باید جزء تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) باشد
آیت الله سید محمد سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار معاونت فرهنگی و کارکنان اداره روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد قم را مرکز محوری معارف جهان اسلام توصیف کرد و گفت: آنچه در نشر معارف اهل بیت(ع) مورد نظر علما است و باید به آن توجه جدی شود، مسأله مرکزیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در جهان اسلام و نقش حیاتی آن در تولید و نشر معارف اسلامی است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که روابط عمومی و تبلیغات پیشانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) است، اظهار داشت: باید توجه داشت که همه اقدامات حرم کریمه اهل بیت(ع) در گرو شیوه و سبک های بازتاب خبری است.

امام جمعه قم با اشاره به این که باید از سرمایه های داخلی و درونی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به نحو احسن استفاده شود، عنوان داشت: برون سپاری فعالیت ها  حرم مطهر حضرت معصومه(س) باید فقط در شرایط خاص اتفاق بیفتد چراکه در این مسیر حرم مطهر الگوی اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل برای سایر سازمان ها است.

آیت الله سعیدی به تشریح مؤلفه ها و نوع المان های تبلیغی حرم مطهر پرداخت و گفت: تبلیغات معارفی در فضای حرم مطهر حضرت معصومه(س) باید از لطافت خاص برخوردار باشد؛ بر این اساس المان های شهر قم و جایگاه حرم مطهر حضرت معصومه(س) باید جزء تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) باشد./837/پ203/س

ارسال نظرات