رعایت ظرافت در تبلیغات معارفی حرم حضرت معصومه ضروری است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار معاونت فرهنگی و کارکنان اداره روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد قم را مرکز محوری معارف جهان اسلام توصیف کرد و گفت: آنچه در نشر معارف اهل بیت(ع) مورد نظر علما است و باید به آن توجه جدی شود، مسأله مرکزیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در جهان اسلام و نقش حیاتی آن در تولید و نشر معارف اسلامی است.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که روابط عمومی و تبلیغات پیشانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) است، اظهار داشت: باید توجه داشت که همه اقدامات حرم کریمه اهل بیت(ع) در گرو شیوه و سبک های بازتاب خبری است.
امام جمعه قم با اشاره به این که باید از سرمایه های داخلی و درونی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به نحو احسن استفاده شود، عنوان داشت: برون سپاری فعالیت ها حرم مطهر حضرت معصومه(س) باید فقط در شرایط خاص اتفاق بیفتد چراکه در این مسیر حرم مطهر الگوی اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل برای سایر سازمان ها است.
آیت الله سعیدی به تشریح مؤلفه ها و نوع المان های تبلیغی حرم مطهر پرداخت و گفت: تبلیغات معارفی در فضای حرم مطهر حضرت معصومه(س) باید از لطافت خاص برخوردار باشد؛ بر این اساس المان های شهر قم و جایگاه حرم مطهر حضرت معصومه(س) باید جزء تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) باشد./837/پ203/س