۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۷۱۴۳۵
امام جمعه رفسنجان:

برجام زمینه نفوذ دشمن در کشور را به وجود آورده است

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: زمینه نفوذ کشورهای غربی از جمله آمریکا از طریق برجام در کشور به وجود آمده است، از این رو مسؤولان به گونه ای از برجام سخن می گویند که گویی که یک معجزه در دولت رخ داده است
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: تمام افراد در جامعه باید حافظ واقعی ارزشهای اسلامی باشند و کسانی که معیار و میزان پایبندی خود را نسبت به ارزش ها نشان می دهند و همچنین  چه میزان در کار و زندگی خود نسبت به ارزش ها وفاداری دارند و از آنها استفاده می کنند.

وی ادامه داد: افرادی که شخصیت خود را نسبت به ازرشها تغییر می دهند از این رو افرادی در جامعه حضور دارند که عامل نفوذی بیگانگان هستند در داخل کشور و آن میزانی که برای ضد ارزشها و بیگانگان کار می کنند از شخصیت آنها کم می کند.

حجت الاسلام رمضانی پور اضافه کرد: این افراد در واقع هیچ ارزشی برای کشور و نظام قائل نمی شود بنابراین ما نیز نمی توانیم هیچ ملاکی برای ارزشگذاری این گونه افراد قائل شویم.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: از زمان گذشته انگلیس به دنبال نفوذ در کشورهای اسلامی که منابع غنی از نظر اقتصادی و ... داشتند و برای چپاول آن ثروتها و استفاده بیشتر از آنها در کشورها نفوذ کردند از این رو آمریکا نیز همانند انگلیس به دنبال نفوذ در این گونه کشورها است.

وی خاطر نشان کرد: زمینه نفوذ کشورهای غربی از جمله آمریکا از طریق برجام در کشور به وجود آمده است، از این رو مسؤولان به گونه ای از برجام سخن می گویند که گویی که یک معجزه در دولت رخ داده  است، بنابراین رهبرمعظم انقلاب بارها تکرار کرده اند که منافع برجام بسیار زیاد نیست بلکه منافع اندکی برای کشور داشته است.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: با تمدید تحریمهای 10 ساله از سوی آمریکا بد عهدی آن در برجام کاملا برای همه ملتها و کشورها آشکار شده است از این رو  دیگر هیچ ملت و دولتی به آمریکا اعتماد نمی کند.

حجت الاسلام رمضانی پور در پایان گفت: اگر دولت به ظرفیت و توانمندی داخل اعتقاد داشت و وقت خود را صرف آنها کرده بود امروز افتصادی پویاتر و زنده تر و آن اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبرمعظم انقلاب محقق شده بود از این رو و در اسفندماه سال جاری دولت هیچ گزارشی در رابطه با اقتصاد مقاومتی ندارد و نمی تواند آن گزارشی که قابل قبول مردم و رهبری باشد ارائه دهد./302/866/ب1

ارسال نظرات