۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۷۱۴۰۶
امام جمعه جیرفت:

عزت ما در مذاکرات زیر سؤال رفت

حجت الاسلام کرمی پور گفت: رهبر انقلاب از همان ابتدا در مورد مذاکرات فرمودند تا جایی باید این مذاکرات را همراهی کنیم که عزت ما زیر سؤال نرود و همچنین با پایان مذاکرات و بستن پیمان کلیه تحریمها برداشته شود از این رو با این مذاکرات نه عزت ما لحاظ شد و نه تحریمها برداشته شد.
امام جمعه جیرفت

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری از همان ابتدا در مورد مذاکرات فرمودند تا جایی باید این مذاکرات را همراهی کنیم که عزت ما زیر سوال نرود و همچنین با پایان مذاکرات و بستن پیمان کلیه تحریمها برداشته شود از این رو با این مذاکرات نه عزت ما لحاظ شد و نه تحریمها برداشته شد.

وی افزود: آمریکا با طرح این مذاکرات به دنبال اهداف خود است از این رو رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که باید از خنده دشمن ترسید بنابراین اگر شما خنده دشمن را ببینید سبب می شود که گول آن را بخورید و به خواسته آنها اهمیت دهید.

حجت الاسلام کرمی پور با اشاره به بیانات رهبری گفت: مقام معظم رهبری در تمام لحظات از گروه مذاکره کننده مرتب تعریف و تمجید کردند که مبادا در کار خود سست شوند و همچنین فرمودند من هیچ امیدی به این مذاکرات ندارم.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: آمریکا حدود 10 سال قبل تحریمهایی را علیه ایران اجرا کرد و بعد از گذشت 10 سال دوباره همان تحریمها را تمدید کردند، از این رو تمدید تحریمها با اجرای تازه تحریمها هیچ فرقی نمی کند.

وی تاکید کرد: برجام نتیجه ای نداشته و به دلیل نتیجه نداشتن برجام عده ای ادعا می کنند برجام به طور کامل زیر نظر رهبرمعظم انقلاب است و این سخن کاملا اشتباه است، بنابراین مسؤولان نباید خطای خود را به گردن دیگران بیندازند.

حجت الاسلام کرمی پور تاکید کرد: خوشبختانه مردم ایران آگاه به این مسائل هستند، از این رو نمی توان از مردم مسأله برجام را مخفی کرد، همچنین مسؤولان مذاکره کننده باید به اشتباه خود که برجام نتیجه ای نداشته است، اقرار کنند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: یکی از عبرتهای برجام اعتماد نکردن ملتها به آمریکا است و همچنین آمریکا خود را جامعه جهانی و ایران را نیز در مقابل جامعه جهانی معرفی کرد، از این رو ما باید بدانیم و به تمام دنیا نیز اعلام کنیم که آمریکا است که در مقابل ایران قرار دارد و به آن ظلم می کند.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا جنایتکار قرار دارد و از ظلمی که نسبت به کشورهای اسلامی می شود دفاع می کند./302/866/ب1

ارسال نظرات