Web
Analytics
Rasa News :: خبرگزاری رسا - موج جدید تخریب سازمان یافته علیه امام خمینی
جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ Friday, April 20, 2018 - ساعت:
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۱:۱۸
شناسه خبر: ۴۷۱۳۶۶
 
موج جدید تخریب سازمان یافته علیه امام خمینی
چندی است متن گفتگوی فردی ناشناخته به نام میرزا علی آقا خراسانی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که در آن٬ برای نخستین بار امام خمینی را به عنوان چهره ای سازشکار با ساواک معرفی کرده اند. و اشکالات فراوان تاریخی در آن مشاهده می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا حجت الاسلام حسن شهیدانی در کانال تلگرامی روزنه نوشت: جریان تخریب چهره امام خمینی٬ اینبار از دل حوزه علمیه قم آغاز شده است.

میرزا علی آقا خراسانی کیست؟
چندی است متن گفتگوی فردی ناشناخته به نام میرزا علی آقا خراسانی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که در آن٬ برای نخستین بار امام خمینی را به عنوان چهره ای سازشکار با ساواک معرفی کرده اند. و اشکالات فراوان تاریخی در آن مشاهده می شود.

این گفتگو در ویژه نامه آیین نکوداشت مرحوم آیت الله العظمی میلانی درج شده است.
سیدمحمدعلی ایازی از اعضای بلندپایه مجمع_مدرسین و محققین حوزه علمیه قم٬ دبیر علمی این همایش بود.

از اولین ساعات برگزاری همایش مذکور٬ بخش های گزینش شده ای از گفتگوی جنجالی مذکور به صورت کاملا جهت دار بر خروجی برخی رسانه های حوزوی همسو با اصلاحات قرار گرفت.

در کنار اعجاب تاریخ پژوهان از محتوای مصاحبه مذکور٬ سؤالی که اذهان را به خود مشغول کرد٬ ماهیت و شخصیت مصاحبه کننده یعنی همان میرزاعلی آقا خراسانی بود.
این سوال به طور جدی در محافل حوزوی قم و خراسان مطرح شد که به راستی میرزاعلی خراسانی کیست؟!

شیخ میرزا علی خراسانی٬ در واقع همان « علی مرادخانی ارنگه» یعنی همان شیخ علی تهرانی معروف است!
این مطلب با مطالعه متن مصاحبه (مندرج در ویژه نامه؛ صفحات ۴۴۵_۴۶۷) و مقایسه آن با مطالب مندرج در سایت رسمی شیخ علی تهرانی به نشانی؛ http://Www.ali-tehrani.com به دست می آید.
نشانه دیگر مجموعه آثاری است که تهرانی در پایان مصاحبه به آن اشاره کرده و همچنین زندان سال شصت و هزارها نشانه دیگر که اثبات می کند اعضای همایش نکوداشت آیت الله میلانی برای درج مصاحبه شیخ علی تهرانی در ویژه نامه از عنوان جعلی «آیت الله میرزاعلی خراسانی» استفاده کرده اند.
جالب آنکه در این مصاحبه٬ محور اصلی٬ تخریب چهره امام است! با آنکه طبیعتا در ویژه نامه آیت الله میلانی انتظار می رفت که ایشان محور اصلی گفتگو قرار گیرند.

حال باید مسئولین این جفای تاریخی به امام خمینی و انقلاب اسلامی در مقابل این تحریف و تخریب سازمان یافته پاسخگو باشند.
عجیب است ادعای اخلاق و حقوق شهروندی این جماعت گوش فلک را کر کرده است و با این وجود در روز روشن دست به چنین تحریفات آشکار تاریخی زده اند.

و عجیب تر آنکه جماعتی که مدام بر کوس صلح طلبی می کوبند و حزب اللهی ها را در رسانه های خود با داعش مقایسه می کنند٬ از چه رو برای ملوس کردن نام امام٬ سراغ فردی بدسابقه به نام شیخ علی تهرانی را گرفته اند. مگر نه آنکه تهرانی از همراهان صدام و  روحانی محبوب سازمان منافقین (در ایران و عراق) بوده است؟ آیا گمان برده اند این سوابق از حافظه تاریخی مردم ایران پاک شده است؟

سکوت عجیب مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام در مقابل این توطئه تاریخی نیز تامل برانگیز است!
امیدواریم مناسبات سیاسی و جریانی٬ علت این بی تفاوتی نبوده باشد و شبهه همراهی را دامن نزند.
آخر آنکه٬ امام خمینی همواره نماد وحدت دینی و غیرت ملی همه ایرانیان بوده است و لذا نمی توان و نباید به واسطه تعلقات سیاسی از کنار این تحریف بزرگ بی تفاوت گذشت. انتظار آن است که مجامع حوزوی و دانشگاهی و رسانه های رسمی و عموم مردم شریف نسبت به این جفای تاریخی عکس العمل مناسب نشان دهند./1323/د101/ج1

ارسال به شبکه های اجتماعی
کلید واژه های مطلب:
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۱۱ + ۱۳
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۱۶:۳۴
یادداشت؛
شکست های کدخدا
تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، راهبرد اصلی کاخ سفید، عبارت بود از بهره‌برداری حداکثری از سفره‌های نفت و گاز غرب آسیا در ازای فروش امنیت و بالانس کردن جریان قدرت اما روی کار آمدن جمهوری اسلامی این معا...
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۷:۱۵
تلگرام | ارتش خصوصی چند ملیتی
شهبازی: دولت ترامپ در پی این است که با پول سعودی و امارات و قطر ارتش چندملیتی تشکیل دهد که با کمک کردها و نیروهای ‌معارض نگذارند مناطق تحت سلطه داعش وسایر گروه‌های معارض شکست‌خورده تحت کنترل ایران قرا...
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۶:۵۰
گزارش خبری تحلیلی از راه‌های مقابله با جنگ ارزی دشمن؛
پیمان‌های مشترک پولی باطل‌السحر وابستگی به دلار
از چند ماه قبل که ماجرای افزایش پلکانی قیمت دلار آغاز شد تا همین چند روز پیش که به رکورد بی‌سابقه و تاریخی ۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید، روز به روز ثروت مردم کمتر شد و ارزش پول ملی افت کرد.
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۶:۳۵
دیدگاه؛
خشم غربی ها از آزادی غوطه شرقی دمشق
نیروهای سوری در حالی که آخرین مواضع تروریست ها را در غوطه شرقی دمشق پاکسازی کردند کشورهای غربی به بهانه استفاده ارتش سوریه از سلاح های شیمیایی دمشق را تهدید به حمله نظامی کردند.
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۵:۵۰
دیدگاه؛
از صربستان به سوریه؛ چگونه آمریکا سازمان ملل را جایگزین پلیس جهانی کرد؟
آمریکا خود هم نقش مجری و هم قاضی و هم هیأت منصفه را بازی کرد و سازمان ملل متحد در حمله ۱۹۹۹ که ناتو به رهبری آمریکا انجام داد و منجر به اشغال کوزوو شد هیچ نقشی ایفا نکرد.
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۴:۴۵
تلگرام | جشن هم‌خونی در شبانگاه میرجاوه
یارضوی: وقتی به برجک مرزی ناجا در میرجاوه حمله می‌شود، بچه‌های سپاه هم می‌روند کمک برادرهای مرزبانشان.
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۳:۵۵
یادداشت؛
وقتی اراده ای برای حرکت نیست
از زمان شروع مذاکرات و بررسی خروجیها زنگ هشدار برای منتقدین به صدا درآمده بود و به خوبی انحراف از مسیر استقلال اقتصادی را گوشزد می کرد. دولت اما نه تنها اعتقادی به چنین واقعیتی نداشت بلکه کمر همت به م...
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۳:۴۰
یادداشت؛
اینها از آل‌سعود بدترند!
سعودی‌ها خوب می‌دانند «امضای کری تضمین نیست» یعنی چه!؟ ولی چاره‌ای جز دوشیده شدن ندارند. چرا؟! چون می‌دانند در صورت شیر ندادن، ایستگاه آخر گاوهای شیری هم همان کشتارگاه گاوهای پرواری است! لذا با کمال م...
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۳:۰۵
یادداشت؛
غروب برجام در راه است؟
ضرب‌الاجل ترامپ در مورد برجام تا کمتر از یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و حالا موگرینی می‌گوید رهبران اروپایی تلاش می‌کنند تا قبل از فرارسیدن این ضرب‌الاجل با انجام گفت‌وگو‌‌‌هایی با امریکایی‌ها، هر چه ک...
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۲:۴۰
سرمقاله؛
آمادگی همیشگی
تعرض‌های مستقیم و غیرمستقیم رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی افزایش یافته است. ‌تعبیر دبیرکل شجاع حزب الله لبنان این است که حمله به T۴ وضعیت منازعه میان ایران با دشمن دیرینه‌اش را وارد مرحله‌ای جدی...
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۲:۱۰
یادداشت؛
جنگ در دو جبهه ارضی و ارزی
در هفته‌های اخیر دو اتفاق مهم و کلیدی در داخل و خارج ایران رخ داد که در یک نگاه کلان و اصولی در اصل یک اتفاق است اما در دو سیرت مختلف خود را به ما نشان داده است.
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۱:۰۰
توئیت | نفوذ جاسوسان
علیزاده: در شرایطی چنین نیمه جنگی فقط ساده لوحان نفوذ را امری تخیلی می دانند.
۱۳۹۷/۱/۲۹ - ۰۰:۱۰
یادداشت؛
وخامت وضعیت حقوق بشری در بحرین با نقش‌آفرینی آمریکا و انگلیس
رژیم آل‌خلیفه دامنه اقدامات وحشیانه و سرکوبگرانه خود علیه انقلابیون و شهروندان را به حدی گسترده کرده که حتی زنان بحرینی نیز دیگر از این دست اقدامات در امان نیستند. به همین دلیل است که اخیرا کمپینی به ...
۱۳۹۷/۱/۲۸ - ۲۳:۰۵
یادداشت؛
حمله به سوریه؛ جنایت برای حفظ جنایتکاران
حمله نظامی به نقاطی از یک کشور گرفتار جنگ داخلی که در حاشیه یا نزدیک آن شهروندان غیرنظامی ساکن هستند و امکان فرار چندانی برایشان وجود ندارد، به تنهایی برای جنایت نامیدن این حمله و آن هم در سحرگاه که م...
۱۳۹۷/۱/۲۸ - ۲۲:۳۵
یادداشت؛
شیمیایی بهانه است؛ اصل دمشق نشانه است!
همیشه استفاده قدرتمند از دیپلماسی عمومی و جنگ رسانه­‌ای، مکمل تمام حملات و جنگ‌­های آمریکا و متحدان‌شان بوده به‌گونه‌­ای که ابتدا با طرح یک «بهانه»، از به وجود آمدن «خطر بزرگی» خبر داده شده و از مقابل...
۱۳۹۷/۱/۲۸ - ۲۱:۵۵
توئیت | ناتوانی آمریکایی‌ها در منطقه
نقوی حسینی: حضور در منطقه خسارات جبران ناپذیری را برای غربی‌ها و به ویژه آمریکایی ها در پی خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱/۲۸ - ۲۱:۴۰
توئیت | تعبیر سخنان رهبر انقلاب درباره برجام
نقوی حسینی: هیچ پاراگرافی به برجام اضافه نخواهد شد و زیر بار اضافه کردن پیوست در این توافقنامه نمی‌رویم.
۱۳۹۷/۱/۲۸ - ۱۹:۵۰
سرمقاله؛
ترقه بازی سه یاغی جهانی
حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه موجی از نفرت را در جهان برانگیخت. این حمله بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل و بدون اتکا به هیچ منطقی صورت گرفته است.
۱۳۹۷/۱/۲۸ - ۱۲:۲۹
یادداشت؛
ظرفیت صفر برای توقف مقاومت
نبض جنگ سوریه طی یک هفته گذشته به بالا‌‌‌‌ترین سرعت خود رسید تا حدی که بعضی‌‌‌‌ها از احتمال «جنگ جهانی سوم‌» حرف زدند اما حملات روز جمعه سه کشور غربی برای همگان مشخص کرد آمریکا و متحدانش در این جنگ پی...
۱۳۹۷/۱/۲۸ - ۱۲:۲۵
سرمقاله؛
چالش ذهنی یا چالش عینی؟
در سال ۲۰۰۰ میلادی برای حذف اسلوبودان میلوشویچ، رییس‌جمهور شرق‌گرای صربستان – که البته قابل دفاع نیست- هر قدر تلاش کردند نتوانستند از طریق انتخابات مردمی اقدام کنند.