۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۷۱۳۲۷
عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

جنگ مذهبی مهمترین حربه وهابیت در پاکستان است

دبیر اطلاعات مجلس وحدت مسلمین پاکستان از کشته شدن 58 شیعه به دست تکفیری های وهابی در سال 2016 میلادی در این کشور خبر داد.
مجلس وحدت مسلمین پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، سید علی احمر زیدی دبیر اطلاعات مجلس وحدت مسلمین پاکستان، گزارشی را درباره عملیات تروریستی و همچنین ترور شخصیت های شیعه از سوی گروه های تکفیری در سال 2016 در این کشور ارائه کرد.

وی با بیان این که در سال 2016 میلادی 58 تن از شیعیان این کشور به دست تکفیری ھای پاکستان کشته شدند، تاکید کرد: این اعداد و ارقام مربوط به عملیات تروریستی تکفیری ھای در مراسم شیعیان و ترور شخصیت ھای شیعه این کشور است.

دبیر اطلاعات مجلس وحدت مسلمین پاکستان طرح مقابله و برخورد با گروہ ھای تروریستی ارتش را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت: حمله ارتش به پایگاہ ھا و مراکز تروریست ھا و سرکوب عوامل تروریستی، عامل کنترل عملیات تروریستی در کشور بودہ است.

وی تصریح کرد: مجلس وحدت مسلمین حمایت ھمه جانبه خود را از ارتش کشور اعلام می دارد و از ارتش می خواھد تا ریشه کن شدن عوامل تروریستی و نابود شدن پایگاہ تروریست ھا در کشور به مبارزہ خود ادامه  دھد.

زیدی، وھابی ھای تکفیری را خطر بزرگی برای امنیت و سلامتی کشور توصیف کرد و ابراز داشت: ایجاد اختلافات مذھبی و راہ انداختن جنگ فرقه ای مھمترین حربه وھابیت برای تکمیل اھدافشان در پاکستان است./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات