۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۴۷۱۳۱۱
نماینده ولی فقیه در ایلام:

خدمات مطلوب به مردم باید با روحیه جهادی مدیران افزایش پیدا کند

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: ارائه خدمات مطلوب به مردم استان ایلام وظیفه همه مسؤولان امر بوده که تنها با روحیه و مدیریت جهادی قابل اجرا است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار مدیران و کارکنان شرکت گاز استان ایلام، اظهار داشت: پالایشگاه ایلام یکی از مهمترین شرکت های ایلام است که باید با ارائه خدمات مطلوب به مردم همواره در خدمت مردم استان باشد.

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم استان ایلام وظیفه همه مسؤولان امر است که تنها با روحیه و مدیریت جهادی قابل اجرا می باشد. خدمات این شرکت در اجرای پروژه‌های گاز رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایلام طی سال‌های اخیر قابل تقدیر بوده و باید این روند استمرار یابد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام با اجرای طرح‌های مختلف توانسته است تحول عظیمی در گازرسانی به مناطق مختلف استان انجام ایجاد کند، خاطر نشان کرد: این مهم باید با برنامه‌ریزی منسجمی در دیگر مناطق استان ایلام ادامه یابد تا تمام مردم از این مزیت بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در ایلام تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که همواره مد نظر مردم و مشترکین گاز ایلام بوده افزایش تعرفه‌های گاز مصرفی است که باید مسؤولان امر به این مهم توجه کنند.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم استان ایلام تکمیل گازرسانی به نقاط شهری و روستایی است که باید این مهم در دستور کار مسؤولان شرکت گاز استان ایلام قرار گیرد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گزارشی از خدمات این شرکت ارائه کرد./202/879/ب1

ارسال نظرات