۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۴۷۱۳۰۲
معاون توسعه و منابع تعزیرات حکومتی:

قاچاق مشكلات فراواني براي تولید ملی و رونق کسب و کار ایجاد كرده است

معاون توسعه و منابع تعزیرات حکومتی با اشاره به کاهش 10 میلیارد دلاری قاچاق کالا در کشور، گفت: البته این میزان قاچاق هم برای تولید ملی و رونق کسب و کار داخلی مشکلات بزرگی را به بار آورده است.
جواد فرشباف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، جواد فرشباف ماهریان بعدازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان با اشاره به بعد عملیاتی اقتصاد مقاومتی گفت: در تدوین این سیاست دو محور افزایش تولید ملی و توسعه فضای کسب و کار از سوی تعزیرات حکومتی مورد هدف قرار گرفته است.

وی افزود: دولت برای مقابله با قاچاق کالا عزم خود را جزم کرده است و تمام دستگاه‌ها و افرادی که در این مأموریت حضور دارند جهت پیشگیری و تقویت مبارزه با قاچاق کالا فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه و منابع تعزیرات حکومتی با تاكيد بر اينكه مبارزه با کالای قاچاق، حمایت از تولید ملی است، تصريح كرد: برای دستیابی تولید داخلی به جایگاه واقعی خود در تمام بازارهای کشور بایستی مملو از تولیدات داخل و یا در صورت نیاز کالاهای وارداتی از مبادی رسمی و با پرداخت عوارض قانونی باشد.

فرشباف تاكيد كرد: بازار ایران باید به‌گونه‌ای باشد که مردم در امنیت کامل و البته در اوج رونق کسب و کار به تامین مایحتاج خود در سراسر کشور بپردازند.

وي ابراز داشت: در صورتی که سازمان برنامه و بودجه با همراهی منابع مالی مورد نیاز سازمان را تامین کند اختصاص اعتبارات به ادارات کل تعزیرات در استان‌ ها نیز تقویت می‌شود تا مأموریت این سازمان با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود.

معاون توسعه و منابع تعزیرات حکومتی با اشاره به کاهش 10 میلیارد دلاری قاچاق کالا در کشور اظهار داشت: البته این میزان قاچاق هم برای تولید ملی و رونق کسب و کار داخلی مشکلات بزرگی را به بار آورده است.

فرشباف در ادامه عمل به دستورات مقام معظم رهبری را تکلیفی برای مدیران ولایتمدار دانست و افزود: استان هرمزگان از نقاط حساس و مرزی کشور بوده که بخش عظیمی از واردات و صادرات کشور در آن درحال انجام است، پس می‌بایست تعزیرات حکومتی در این نقطه از کشور به لحاظ امکانات و نیرو تقویت شود.

وي تأکید کرد: از تمامی دستگاه‌ های مرتبط در این راستا انتظار می‌رود تا در راستای علمیاتی‌کردن بیانات مقام معظم رهبری تمام تلاش و تعامل خود را بکار بسته، تا شاهد رونق بازاری سالم، صالح و مطمئن در سراسر کشور باشیم.

فرشباف با بیان این‌که سازمان تعزیرات حکومتی در سال جاری جهت تامین نیرو اقداماتی صورت داده است، گفت: این سازمان از طریق آزمون‌ های سراسری 350 نفر و همچنین 450 نفر از طریق آزمون‌های داخلی استخدام کرده و 350 نفر هم در سال آینده جذب این سازمان می‌ شوند./202/851/ب1

ارسال نظرات