۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۷۱۲۹۰
امام جمعه موقت کرمانشاه:

جامعه روحانیت مهم‌ترین تریبون اسلام، قرآن و اهل بیت است

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مهمترین تریبون اسلام، قرآن و اهل بیت است، گفت: روحانیت می تواند با راهنمایی مردم از بروز فتنه جلوگیری کند، وقتی مردم با مقاصد و اهداف فتنه گران که همان کنار گذاشتن دین و اسلام از صحنه سیاسی کشور است آشنا شوند قطعأ به دنبال فتنه گران نخواهند رفت.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی

حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: دشمنان در تمام برهه های تاریخی به دنبال مخدوش ساختن چهره اسلام و تشکیل حکومت تحت سلطه خود در کشور هستند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: نقش اصلی در خنثی کردن فتنه ها و توطئه های دشمنان بر عهده مردم است، همانطور که در سال های اخیر به ویژه در فتنه 88 دیدیم که حضور مردم در صحنه موجب خنثی شدن فتنه ها شد.

وی ادامه داد: مردم با افزایش بصیرت و آگاهی و پیروی از رهبر معظم انقلاب و مواظبت و حراست شبانه روزی می توانند جلو هر فتنه ای از سوی دشمنان را سد کنند.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه فرمودند اگر ایستادگی و حضور ملت در صحنه نبود، نظام جمهوری اسلامی و هیچکدام از مسؤولان یک سال هم نمی توانستند مقاومت کنند.

وی با اشاره به نقش جامعه روحانیت در روشنگری اذهان مردم نسبت به فتنه گری دشمنان اظهار داشت: جامعه روحانیت مهم ترین تریبون اسلام، قرآن و اهل بیت علیهم السلام هستند.

حجت الاسلام حجتی بیان داشت: روحانیت می توانند با راهنمایی مردم از بروز فتنه جلوگیری کنند، وقتی مردم با مقاصد و اهداف فتنه گران که همان کنار گذاشتن دین و اسلام از صحنه سیاسی کشور است آشنا شوند قطعأ به دنبال فتنه گران نخواهند رفت.

امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان داشت: فتنه ابعاد وسیعی دارد و باید نسبت به آگاه سازی مردم احساس مسؤولیت کرد و اجازه نداد دشمنان با حقه و ظاهرسازی اعتماد مردم را جلب کرده و نقشه های خود را عملی سازند.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی از حمایت و مقبولیت حداکثری در نزد مردم برخوردار بوده و از بدو شکل گیری انقلاب، توطئه های بسیار دشمنان و مخالفان نظام همواره با شکست مواجه شده است./302/857/ب1

ارسال نظرات