۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۴۷۱۲۴۳
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

وزیر میلیاردی باید هم حالش از مسکن مهر بهم بخورد

استاد حوزه علمیه قم با انتقاد صریح از خوی و روش و منش اشرافی برخی مسؤولان در دولت، تصریح کرد: وزیری که درآمد او میلیاردی است باید هم حالش از مسکن مهر بهم بخورد و ‌آن را مزخرف بنامد.
حجت الاسلام طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار، ظهر امروز در نشست تحلیل سیاست داخلی و بین المللی ایران، که در مدرس صاحب الزمان(ع) حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به هجمه همه جانبه، زیاد و دائمی دشمن در مدت 37 سال علیه انقلاب اظهار داشت: امروز مردم به خاطر مقاومت 37 ساله نیاز به روحیه دارند و وظیفه ما این است که با روشنگری خود به مردم روحیه بدهیم.

وی با بیان این که اگر مردم هدف انقلاب و دشمن را بدانند پای انقلاب می ایستند، افزود: ما امروز باید مردم را نسبت به اتفاقاتی از قبیل برجام، حضور ما در سوریه، حضور ما در یمن و فیش های نجومی آگاهی بدهیم تا در انتخابات آینده بتوانند درست عمل کنند و اهداف انقلاب را دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با طرح این سؤال که آمریکا در برجام به دنبال چه بود به تبیین برجام پرداخت و گفت: هدف آمریکا از برجام خلع سلاح ایران بود در حالی که مذاکره کنندگان ما به دنبال 200 میلیارد دلار پول ایران که در دست کدخدا است بودند.

وی بیان داشت: در برجام هم هر چه ما گفتیم اول آمریکا به تعهدات خود عمل کند و پول های ما را آزاد کند آقایان گفتند شما تندرو هستید و اول سانتریفیوژهای نطنز را جمع کردند و بعد هم رآکتور اراک را بتن ریختند ولی هر چه صبر کردند آمریکا به وعده خود عمل نکرد.

هدف آمریکا از برجام خلع سلاح کردن ایران است

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به زیاده خواهی بی پایان آمریکا در برجام، منوط کردن آزادی پول های ایران به مسأله تروریسم، حقوق بشر و تسلیحات موشکی را به خاطر خلع سلاح ایران دانست و گفت: هدف اصلی آمریکا مقابله با اسلام و ولایت فقیه است زیرا تا زمانی که مردم ایران از اسلام ناب پیروی کنند و تابع ولایت فقیه باشند خطری جدی برای آمریکا خواهند بود.

وی با اشاره به حضور ایران در سوریه این حضور را هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر استراتژیکی برای منافع ایران مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز برای همه روشن شده است که هدف از تشکیل داعش مقابله با ایران بوده است و مقام معظم رهبری هم در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم این نکته را متذکر شدند که اگر در سوریه با داعش نمی جنگیدیم باید در مرزها و شهرهای خودمان با آنان روبرو می شدیم.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار افزود: امام خمینی(ره) که چنین حرکت عظیمی را شروع کرد برای رسیدن به راحتی و پست و مقام نبود بلکه برای هدف والای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) انقلاب کرد و این هدف جز با امن کردن عربستان از لوث وجود دشمنان اهل بیت ممکن نیست.

حضور ایران در سوریه به خاطر کوتاه کردن دست آمریکا است

وی عربستان را به گوساله سامری تشبیه کرد که هر صدایی از دهانش بیرون می آید به خاطر فشاری است که آمریکا به او وارد می کند و افزود: ما از حضور در سوریه به دنبال کوتاه کردن دست آمریکا از منطقه هستیم و دست آمریکا در منطقه رژیم غاصب اسرائیل است که به فرموده مقام معظم رهبری تا 25 سال دیگر نابود خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که آمریکا فهمیده است که از نظر نظامی حریف ایران نیست، گفت: به همین خاطر از طریق مذاکره و برجام وارد شده اند تا مانع حضور ما در سوریه شوند.

امروز دولت مبتلا به ویروس اشرافیت است

استاد حوزه علمیه قم در ادامه به ماجرای فیش های نجومی پرداخت و گفت: امروز مبتلا به اشرافیت هستیم ولی علی زمان تنها نیست.

وی اظهار داشت: اشرافیت در اسلام دنباله رو آمریکا است و اگر ما می خواهیم با اشرافیت مبارزه کنیم باید مبدأ آن که آمریکا است را از بین ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با انتقاد صریح از خوی، روش و منش اشرافی برخی مسؤولان خاطرنشان کرد: این که وزیر راه بعد از جریان تصادف قطار می گوید جای هیچ نگرانی نیست زیرا همه بیمه بوده اند به خاطر اشرافی بودن است زیرا معلوم است که به هیچ چیز جز پول فکر نمی کنند. وزیر میلیاردی باید هم مسکن مهر را مزخرف بنامد و هم حالش از این نوع مسکن مهر بهم بخورد.

وی به مسأله انتخابات پرداخت و گفت: ما باید در انتخابات رییس جمهوری را انتخاب کنیم که اشرافیت نداشته باشد و مدیریت بلد باشد و بتواند مشکلات مردم و کشور را حل کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه سخنان خود آمریکا را در سیاست هایش شکست خورده توصیف و تصریح کرد: آمریکا هرچه در منطقه هزینه و سرمایه گذاری کرده، چیزی جز شکست عایدش نشده است، امروز نشانه های فروپاشی آمریکا پدیدار شده است./843/پ202/ج

ارسال نظرات