۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۷۱۲۲۳
با هدف گرامیداشت یوم‌الله 19 دی منتشر شد؛

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت سالگرد یوم‌الله 19 دی بیانیه‌ منتشر کرد.
بیانیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت سالگرد یوم‌الله 19 دی بیانیه‌ای منتشر کرد که به شرح ذیل است:

«19 دی فصل به ثمر نشستن حرکت بزرگ امت ایران اسلامی است که از خواستگاه انقلاب یعنی شهر مقدس قم آغاز شد و این پیشوایی سایر نقاط کشور را به حق محوری و لبیک گویی به ندای خمینی کبیر دعوت نمود. و این حرکت چون رنگین‌کمان رحمت اللهی همه فضای ایران بزرگ را در برگرفت، تهدید و تحقیر، کشتار و زندان، همه و همه گزینه‌های طاغوت بود که ملت شهادت‌طلب و خداجوی انقلابی ایران را که با ایمان به اهداف معمار بزرگ انقلاب حضرت روح‌الله توانستند از مساجد و حسینیه‌ها، تکایا و بیوت مراجع، مدارس و دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه یک صدا چون مشت آهنین بر مقابل طاغوت بایستند.

نوزده دی‌ماه 1356 پاشنه آشیل فنداسیون انقلاب بزرگ ایران است که امروز به رهبری و زعامت فرزند شایسته روح‌الله، حضرت امام خامنه‌ای که چون سحاب رحمت سایه گستر امت اسلام و تکیه‌‌گاه آزادی خواهان جهان گردیده است.

19 دی ثابت کرد عزم و اراده پولادین مرد و زن ایرانی هرگز مقهور دشمنان نخواهد شد و از این باب تا پیروزی این ملت لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف عقب نخواهند نشست. امروز نیز ملت فهیم انقلابی ایران با همان همت و صلابت در مقابل سپر آهنین صهیونیزم و قدرت شیطانی استکبار و افکار منحوس مرتجعان منطقه ایستاده و با پایداری وصف ناپذیر، دشمنان را با روحیه شهادت طلبی و مجاهدت‌های سپاه اسلام تحقیر کرده‌اند. به‌زودی پرچم آمریکا چون سنگ‌ فرش معابر کوچه‌ها و خیابان‌های کشور‌ها لگدمال خواهد شد و صدای عدالت خواهانه ملت‌های مظلوم جهان گریبان قدرت‌های سلطه‌گر را خواهد گرفت.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ بزرگداشت یوم‌الله 19 دی هرساله نشان نشان از بلوغ سیاسی و انقلابی ملت ایران می‌داند.»/841/303/ب3

ارسال نظرات