۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۴۷۰۹۳۴
عضوکميسيون تلفيق بودجه مجلس:

انقلابي بودن راه درمان و پيشگيري از نفوذ است

عضوکميسيون تلفيق بودجه مجلس با تأكيد بر اين‌كه، دشمن با پروژه نفوذ به دنبال خسته كردن مردم و خارج كردن مردم از صحنه است، گفت: انقلابي بودن راه درمان و پيشگيري از نفوذ است.
سيد جواد ساداتي نژاد نماينده مردم كاشان و آران وبيدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سيد جواد ساداتي نژاد عصر امروز در جمع مردم كاشان، با اشاره به اين كه آمريكا به دنبال فروپاشي نظام اسلامي ايران بوده و با تمديد تحريمها به دنبال جداكردن مردم از نظام و ولايت است، گفت: امكان ندارد با مذاكره بتوان تحريمها را برداشت چرا كه نتيجه مذاكرات را امروز همه شاهد هستند و وزير خارجه نيز به آن اعتراف كرد.

وي با بيان اينكه بايد آينده نگر بود، از گذشته درس گرفت و رفتارها را شناخت، اظهار داشت: نبايد ساده لوحانه و ساده انگارانه به موضوعات نگاه كرد، چرا كه آمريكا دشمن است، دشمن هم خواهد بود و اين موضوع را هم امام خميني(ره) و هم رهبر معظم انقلاب فرمودند، هركس در دنيا به آمريكا اعتماد كرده سيلي خورده است.

ساداتي نژاد ادامه داد: البته نمي‌گوييم ما در جريان برجام سيلي خورديم اما ضربه خورديم و اين در حالي است كه ملت ايران در طول انقلاب بارها و بارها به آمريكا سيلي زده است و سيلي هم خواهد زد اما با همه اينها ما از برجام ضربه خورديم.

نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلسدر ادامه با اشاره به اين فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه به خنده هاي اينها نگاه نكنيد كه اينها دشنه در دست دارند و فريبكار هستند و از پشت به شما خنجر مي زنند، گفت: آنها در برجام نيز با تمديد تحريمها بر عليه جمهوري اسلامي از پشت خنجر زدند.

وي با تأكيد بر اينكه، دشمن با پروژه نفوذ به دنبال خسته كردن مردم و  خارج كردن مردم از صحنه  است، گفت: در حوزه فرهنگ با ولنگاري فرهنگي و در سياست خارجي با رويكرد به مذاكره و اعتماد، مسامحه گري، سهل انديشي، اعتماد كردن، بزك كردن دشمن با اقتصاد سرمايه داري و در حوزه هاي علميه با هزينه سازي و هدر دادن سرمايه هاي علمي را مي توان از جمله حوزه هاي نفوذ نام برد كه توسط دشمن دنبال مي شود.

ساداتي نژاد، بهترين راهكار براي مقابله با حوزه هاي  مختلف نفوذ دشمن را تبعيت از ولايت دانست و اظهار داشت: تا زماني كه از رهبري تبعيت كنيم و پشت سر ولايت باشيم و انقلابي باشيم، تمامي راههاي نفوذ دشمن بسته و بي اثر خواهد شد و همانگونه كه رهبري گفت من ديپلمات نيستم انقلابي هستم، انقلابي بودن راه درمان و پيشگيري از نفوذ است.

به گفته وي دشمن حتي به دنبال غير انقلابي كردن واژه هاي استقلال و انقلابي است و به دنبال اين است تا شخصيت ها را هم غير انقلابي كند، از اين رو مي‌گويند، پيامبر اكرم پيامبر رحمت است، امام حسن(ع) امام صلح است و امام حسين(ع) امام مذاكره است، بنابراين تحريف امام به معناي انقلابي زدايي از شخصيتها در موضوعات مختلف مانند عاشورا است و عاشورا درس مذاكره در انقلابي زدايي از شخصيتها مي شود.

ساداتي همچنين، انقلابي زدايي از نهادها، مسجد، هيات، بسيج و سپاه با اين توجيه كه هيات مذهبي تنها جاي سينه زني و عزاداري است و مسجد جاي عبادت است و حوزه جاي احكام است را در دستور كار دشمن دانست و عنوان كرد: براي اينكه دشمن در اهداف خود موفق نشود، رهبر معظم انقلاب بر انقلابي بودن و انقلابي ماندن  قوه قضائيه و مجلس و حوزه تأكيد كرد.  

عضو كميسيون آموزش مجلس يادآور شد: تا زماني كه مردم پيوند خود با رهبري را محكم داشته باشند و گوش به فرمان ولي فقيه باشند، قطعا هيچ فتنه اي در كشور موفق نخواهد شد و اين رمز ماندگاري ما است./1307/پ202/ج1

ارسال نظرات