۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۷۰۸۰۳
امام جمعه اردبیل تأکید کرد؛

مدیریت آگاهانه و با صلابت رهبری، عامل دفع توطئه های دشمن در فتنه 88

امام جمعه اردبیل با اشاره به حماسه 9 دی ملت ایران اسلامی، گفت: مدیریت آگاهانه و باصلابت رهبری در 9 دی ماه سبب شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران بتواند در برابر توطئه‌های دشمنان پیروز شود.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، عصر امروز در دیدار فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی که به مناسبت 9 دی و با عنوان بیعت با ولایت در دفتر امام جمعه اردبیل، برگزار شد، خاطرنشان کرد: در جهان اسلام ملت ما به عنوان ملتی مقاوم و بابصیرت مطرح است چرا که در تمامی عرصه‌های حساس کشور حضوری پرصلابت داشته و زمینه‌ساز یاس و ناامیدی دشمنان شده‌اند.

وی با اشاره به حماسه 9 دی ملت ایران اسلامی، افزود: در 9 دی 88 ملت ایران اسلامی ثابت کرد با تمام وجود حافظ انقلاب اسلامی و ارزشهای والای این نظام هستند و دشمنان نمی‌توانند فکر تجاوز و ایجاد تزلزل در پایه‌های نظام را داشته باشند چرا که تمامی این توطئه‌ها در نطفه خفه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، تصریح کرد: مدیریت آگاهانه و باصلابت رهبری در9 دی ماه سبب شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران بتواند در برابر توطئه‌های دشمنان پیروز شود.

آیت‌الله عاملی بیان داشت: درس بزرگ فتنه 88 به ملت ایران این بود که با دید عمیق به مسائل کشور نگاه کنند و با بصیرت و آگاهی لازم بر دشمنان اسلام و انقلاب پیروز شوند چرا که در حال حاضر که دشمنان با جنگ نرم به مقابله با نظام آمده‌اند راهکار غلبه بر آنها بصیرت، هوشیاری و آگاهی ملت است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه حماسه 9 دی درسهای بزرگی برای ملت ایران و مسؤولان داشت، اظهار داشت: تبعیت از ولایت و خط رهبری در کنار داشتن بصیرت و آگاهی مهمترین درسهای 9 دی بود تا ملت بدانند که دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به نظام و ارزشهای والای آن هستند و باید با بصیرت و هوشیاری لازم جلوی این نقشه دشمنان را بگیرند.

وی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و سطح بین المللی اظهار کرد: این اقتدار و صلابت به پشتوانه خون شهدا و ولایتمداری و بصیرت ملت رقم خورده که همین امر سبب شد تا خواب دشمنان آشفته شود و با جریان نفوذ و جنگ نرم به دنبال ایجاد خدشه و خلل در مسیر انقلاب باشند که ملت بابصیرت ایران همچون گذشته اجازه چنین امری را به دشمنان نخواهند داد./202/937/ب1

ارسال نظرات