۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۷۰۷۸۸
نماينده ولي فقيه در سپاه قرچك:

۹ دی یادآور روزهاي پیروزی انقلاب اسلامی است

نماينده ولي فقيه در سپاه قرچك با ابراز تأسف از بی‌بصیرتی عده‌ای، تحرکات پس از انتخابات سال88 را سبب امیدوار شدن دشمنان انقلاب دانست و گفت: آرای مردم بدون در نظر گرفتن اینکه به چه کسی رأی داده اند سرمایه‌ای بزرگ برای نظام و انقلاب است.
نه دي حماسه نه دي / حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام حسینعلی عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پانزده خرداد قرچک عصر امروز در نشست بصیریتی 9 دی اين شهرستان گفت: ۹ دی یادآور خاطرات روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی است، 9 دی روزي بزرگ، ارزشمند و روز میثاق امت با ولایت است.

وي افزود: حضور خودجوش مردم در سراسر کشور که از روی شعور و آگاهی سیاسی مردم شکل گرفت و حمایت همه جانبه شان از امام و رهبری سبب شد تا حساب دست منافقین و حامیان آنها بیاید و بدانند که باید نگاه خود را نسبت به انقلاب تغییر دهند.

حجت الاسلام عبدالله پور با بيان اينكه مردم بصیر و ولایت مدار به درستی توطئه دشمن را تشخیص دادند، تصريح كرد: مردم با حضور به هنگام خود توانستند این فتنه خائنانه را نقش برآب کنند و با این حرکت عظیم بقای نظام مقدس اسلامی را تضمین کرده و توطئه گران را که در پوشش شعارهای فریبنده و با تمسک دروغین به خط و راه امام می خواستند تیشه به ریشه دستاوردهای انقلاب بزنند رسوا کنند.

وي با شرح فتنه ادامه داد: فتنه آن است که حق را باطل و باطل را حق جلوه دهند که برای تشخیص راه حق باید به شاخص ها رجوع کنیم، مردم با داشتن بصیرت، بجا عمل کردن و تصمیم و حرکت به موقع  وحدت و ولایت پذیری خود را نشان دادند، برخی از مردم که نمی توانند خود تشخیص دهند که کدام جبهه حق است و کدام جبهه باطل، با تبعیت از ولایت می توانند به درستی عمل کنند و در دنیا و آخرت روسفید باشند.

نماينده ولي فقيه در سپاه قرچك فتنه ها را عامل شناخت خواص و عوام برشمرد و تأكيد كرد: در فتنه۸۸ دیده شد که لغزش های خواص جامعه می تواند از عوام جامعه بیشتر باشد، حماسه 9 دی بصیرتی است که غبارها و نقاب ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه گران را نشان داد.

وی حمله به خیمه های عزای امام حسین(ع) و آتش زدن آنها را سبب جوشش غیرت دینی مردم دانست و مطرح كرد: در پاسخ به این هتاكي ها، مردم به طور یکپارچه در روز نهم دی به خیابان ها آمده و پاسخ کوبنده ای به این افراد و حامیان پشت پرده آنها دادند.

استاد اخلاق با ابراز تأسف از بی‌بصیرتی عده‌ای، تحرکات پس از انتخابات را سبب امیدوار شدن دشمنان انقلاب ارزیابی کرد و اظهار داشت: آرای مردم بدون در نظر گرفتن اینکه به چه کسی رأی داده اند سرمایه‌ای بزرگ برای نظام و انقلاب است.

وي با تأكيد بر اينكه شکست فتنه 88 ثمره خون شهدا بود، ادامه داد: کسانی که در برابر نظام و مملکت اسلامی برخاستند، غافل بودند که خداوند یاور و پشتیبان مسلمانان است و آنها را تنها نمی گذارد و در این مساله نیز خداوند، ملت را یاری فرمود.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه بسيج قرچك با اشاره به اينكه اهمیت حماسه ۹ دی اگر از ۲۲ بهمن بیشتر نباشد، کمتر نیست، خاطر نشان كرد: این حماسه عین حماسه ۲۲ بهمن ۵۷ است که پس از سال‌ها مبارزه مردم و امام با رژیم شاه، آمریکا را از کشور بیرون کردند.

وي در پايان بزرگترین گناه نابخشودنی سران فتنه و فتنه گران را بازي در زمین دشمن مطرح كرد و گفت: سران فتنه به دنبال این بودند تا انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خارج کنند كه در طول ۸ ماه خسارات فراوانی كه به نوعی بیشتر از خسارات هشت سال جنگ تحمیلی بود به كشور وارد كردند، امروز باید حماسه ۹ دی به‌خوبی گرامی داشته شود و در مراسم گرامیداشت این روز تمام مردم و مسؤولان شرکت کنند./202/804/ب1

ارسال نظرات