۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۴۷۰۶۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

مردم بهترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در مراسم گرامیداشت نه دی در کازرون گفت: ۹ دی روز بیعت مردم با رهبری و ولایت‌فقیه و دفاع از اسلام و قرآن بود.
حجت الاسلام محمد صادق مهرابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، در همایش مردمی انقلابیون عاشورایی که صبح امروز در کازرون برگزار شد، گفت: آن چیزی که امروز به ما عزت داده است تبعیت از رهبری است چراکه به واسطه رهبری و ولایت‌فقیه است که اسلام مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و لرزه بر اندام کفر انداخته است.

وی در ادامه با اشاره به عوامل استمرار نظام جمهوری اسلامی افزود: اولین و مهم‌ترین عاملی که موجب استمرار ولایت‌فقیه شده است دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام مهرابی اظهار داشت: اگر امروز می‌توانیم در برابر زورگویان بایستیم درسی است که از مکتب اهل‌بیت و قرآن گرفته‌ایم.

وی از ولی‌فقیه به‌عنوان دومین عامل استمرار انقلاب نام برد و بیان کرد: در سایه ولایت‌فقیه است که امروز شوکت و بزرگی ایران اسلامی را هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: اسلام بدون ولایت‌فقیه همانند اسلام آل سعود است که از اسلام می‌گوید اما در مقابل مظلوم می‌ایستد.

وی از مردم به‌عنوان سومین عامل استمرار جمهوری اسلامی یاد کرد و بیان داشت: مردم بهترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند چرا که با حضور خود حماسه نه دی را زیر چتر رهبری و امامت خلق کردند.

شایان ذکر است، حجت‌الاسلام مهرابی با سرکشی از واحدها و دیدار با کارکنان و رییس اداره تبلیغات اسلامی از قسمت‌های مختلف اداره بازدید و برای رفع مشکلات قول پیگیری داد.

گفتنی است، در این مراسم حجت‌الاسلام خرسند امام‌جمعه، علوی فرماندار، کارکنان و مسؤولان ادارات و عموم مردم در مصلی نماز جمعه کازرون برگزار شد. /۹۱۹/202/ب3

ارسال نظرات