۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۴۷۰۵۸۷
کارشناس علوم دینی:

ملت ایران در حماسه 9 دی با بصیرت و ولایتمداری توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند

کارشناس و محقق علوم دینی با تأکید بر لزوم روشنگری حماسه 9 دی در جامعه، گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی ماه با بصیرت و ولایتمداری تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
9دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی، پژوهشگر و محقق علوم دینی و امام جمعه سابق شهرستان دماوند، شامگاه گذشته در همایش فصلی روحانیان در اردبیل با اشاره به حماسه 9 دی ملت ایران در سال 88، خاطرنشان کرد: هدف عده ای در فتنه 88، تضعیف نظام و فرهنگ اسلامی بود.

وی، افزود: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندها و توطئه‌های مختلف با زیرسؤال بردن اعتقادات مردم درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام علاء الدینی، تصریح کرد: روشنگری حماسه 9 دی ماه با گذشت زمان پررنگ‌تر شده و اهمیت این حماسه بر همگان آشکار بوده و ملت ایران در روز 9 دی ماه حماسه‌ای دیگر را رقم زدند که برای همیشه در تاریخ اسلام جاویدان می‌ماند.

امام جمعه سابق دماوند بیان داشت: امروزه دشمن‌شناسی از اهمیت بالایی  برخوردار است، چرا که اگر ما بتوانیم دشمن خود را بشناسیم، بی‌شک می‌توانیم در برابر  توطئه های مختلف دشمن ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: عده‌ای در کشور با بیان این‌که حقوق‌های نجومی و برگزاری کنسرتها مهم نیست، موضوع را کوتاه جلوه می‌دهند، در حالی که ملت ایران برای دستیابی به این پیشرفت و امنیت تلاش‌های زیادی کرده‌اند و در راه حفظ و صیانت از این انقلاب اسلامی ملت ایران هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

این کارشناس علوم دینی و اسلامی، اظهار داشت: برخی نمی‌خواهند حقوق های نجومی بیشتر در کشور اطلاع‌رسانی شود، در حالی که نباید حق اقشار مختلف مردم پایمال شود و عده‌ای حقوهای نجومی دریافت کنند.

وی بیان داشت: ملت ایران در حماسه 9 دی ماه با بصیرت و ولایتمداری تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و به همین دلیل نباید به هیچ وجه فتنه فراموش شود و فتنه‌گران در کشور مسئولیتی داشته باشند، چرا که عده‌ای از افراد در فتنه سال 88 درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری انقلاب اسلامی ایران دارند.

امام جمعه سابق دماوند افزود: حماسه 9 دی ماه به زعم برخی افراد فقط یک راهپیمایی نبود بلکه حماسه ای بود که برای همیشه در تاریخ ملت ایران پایدار می ماند.

حجت الاسلام علاءالدینی با بیان این‌که دشمنان و استکبار جهانی وحدت و بصیرت مردم ایران را نشانه گرفته‌اند، اظهار کرد:‌ امروزه خواسته ملت حزب‌الله این است که کسانی که فتنه‌گر بوده و هم‌اکنون در حصر هستند باید به مجازات کامل برسند و عده‌ای هم هستند که دم از آزادی این فتنه‌گران می‌زنند که باید این افراد به جزای کامل خود برسند./937/202/ب2

ارسال نظرات