۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۴۷۰۵۶۱
رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان:

پيام 9 دي بصيرت افزايي و حضور به هنگام است

رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان، پيام حماسه نهم دي را اهميت بصيرت افزايي و حضور به هنگام ملت در دفاع از باورها و ارزش هاي الهي دانست.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، عبدالصاحب حسيني چهار شنبه شب در برنامه گراميداشت يوم الله 9 دي در سالن اجتماعات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كاشان گفت: در فتنه 88 مقامات کشورهاي غربي نظير انگليس، آلمان به ميدان آمده و نام مهره هاي فتنه بر سر زبان مقامات آمريکايي بود تا بتوانند از اين طريق، نظام را به پرتگاه ببرند اما با عنايت الهي و حضور مردم، انقلاب اسلامي از اين خطر حذف شد.

وي با بيان اينکه بصيرت افزايي مهم ترين درس فتنه 88 است خاطرنشان کرد: در حالي که در پشت صحنه اين فتنه غرب قرار داشت اما عده اي به دليل عدم برخورداري از بصيرت کافي فريب آن را خوردند و در آن گرفتار شدند.

رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان، با تأکيد بر اينکه هر آنکه شاخص را گم کند نابود مي شود افزود: شاخص در اين زمان ولايت فقيه است همچنانکه انبيا و ائمه اطهار(ع) شاخص هاي دوران خويش بودند و اگر مردم آنان را به دليل عدم بصيرت ياري نکردند دچار خسران شدند.

حجت الاسلام حسيني با يادآوري عملکرد نادرست برخي خواص در فتنه 88 تصريح کرد: اينگونه واکنش ها در زمان ائمه نيز وجود داشت چنانکه برخي از صحابه پيامبر اکرم(ص) مقابل اميرالمومنين(ع) ايستادند و حتي جنگ جمل را به راه انداختند.

وي، پروژه «نفوذ» را ادامه فتنه دانست و گفت: دشمن اکنون با اين ابزار به دنبال تضعيف نظام و انقلاب اسلامي است و مبارزه با برخي ارزش ها را در اين مسير دنبال مي‌کند چنانکه با برخي اقدامات به دنبال زدودن روحيه شهادت طلبي در ميان جوانان امروز است.

حجت الاسلام حسيني، لطف خداي متعال، هدايت قاطع و شجاعانه مقام معظم رهبري و حضور مردم را سه ضلع خنثي شدن فتنه 88 قلمداد و عنوان کرد: مردم با حضور خود در راهپيمايي 9 دي و در برخي نقاط مانند کاشان در دو روز متوالي نشان دادند اهانت به مقدسات شان را تاب نمي آورند و همواره پشتيبان ارزش ها و باورهاي خود هستند.

رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان، بر اهميت مسؤوليت پذيري براي حفظ انقلاب تأکيد کرد و متذکر شد: براي آنکه بخواهيم انقلاب اسلامي مقدمه انقلاب جهاني باشد سکوت کردن در برابر انحرافات و تهاجمات دشمن معنا ندارد و کسي که در اين مسير ساکت باشد در جرم منحرفان شريک است./1307/202/ب3

ارسال نظرات