۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۷۰۵۴۵
امام جمعه کوهرنگ:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب محدود به اصولگرایان نشود

امام جمعه کوهرنگ با تأکید بر اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب محدود به اصولگرایان نشود، گفت: واضح است که نیروهای انقلاب در همه جناحهای کشور حضور دارند و خیلی از کسانی که به جناح اصولگرایان نقد دارند هم می توانند در این جبهه مردمی نیروهای انقلاب قرار گیرند.
امام جمعه کوهرنگ

حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: این اعلام موجودیت در فضایی که از اردوگاه مشهور به اصولگرایان خبرهای خوبی به گوش نمی رسید یک نقطه روشن و یک اتفاق مبارک است و باید به فال نیک گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه این حرکت مبارک وقتی کامل می شود که چند اتفاق دیگر متعاقب آن رخ دهد، افزود: نخست آنکه چنانچه در ترکیب اولیه دوستان مشهود است در ادامه هم این جبهه نباید به جناح موسوم به راست یا به تعبیر این روزها اصولگرایان محدود شود.

حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: واضح است که نیروهای انقلاب در همه جناحهای کشور حضور دارند و خیلی از کسانی که به جناح اصولگرایان نقد دارند هم می توانند در این جبهه مردمی نیروهای انقلاب قرار گیرند و زیرکی و نگاه باز و وسعت نظر لازم است تا همه را به درستی جذب کنند.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب چنانچه در نامش بر آن تأکید شده باید مردمی باشد و مردمی هم بماند، گفت: به یقین نشستن در جلسات محدود و در بسته تهران و راجع به سرنوشت همه نیروهای انقلاب تصمیم گرفتن اشتباهی است که عموما تکرار شده و نتیجه مطلوب کسب نشده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: مسؤولان جبهه باید سازوکاری فراهم کنند که همه نیروهای انقلاب به ویژه آنها که در عرصه های عمل به تعبیری در کف خیابان و وسط معرکه هستند در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری ها نقش مؤثر و قابل لمس داشته باشند.

حجت الاسلام طباطبایی با تأکید بر اینکه همه افرادحقیقی و حقوقی مؤثر در نیروهای جبهه انقلاب بدور از هر گونه تحلیل زودهنگام و نگاه های تنگ نظرانه باید فورا حمایت خود را از این ابتکار عمل رسما و شفاف اعلام نمایند و بر قدرت و توان حرکت وحدت آفرین فعلی بیافزایند، ابراز کرد: البته مؤسسان جبهه هم با آغوش باز زمینه حضور و نقش آفرینی همه را فراهم نمایند.

امام جمعه کوهرنگ در پایان با تأکید بر اینکه حرکت در مسیر تحقق آرمانهای اصیل انقلاب وظیفه همگانی است، افزود: به یقین اتحاد و همدلی بین نیروهای انقلابی و مؤمن آینده نظام را تضمین می کند./9457/302/ب3

ارسال نظرات