۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۴۷۰۵۱۵
با حضور چشم‌گیر شیفتگان ولایت برگزار شد؛

آئین یادمان شهدای مدافع حرم در حرم مطهر حضرت معصومه

آئین یادمان شهدای مدافع حرم امشب با حضور خیل عظیم مردم در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.
حرم حضرت معصومه (س) به قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آئین یادمان شهدای مدافع حرم امشب با حضور خیل عظیم مردم در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.

گفتنی است این مراسم به‌منظور یادبود مقام والای شهدای مدافع حرم و احترام به ساحت خانواده‌های مجاهد شهدا از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی با اشاره به مقام والای شهدا در جوامع اسلامی اظهار داشت: ولنگاری فرهنگی و بی‌توجهی به حقوق عمومی مردم موضوعی است که قلب خانواده‌های شهدای اسلام را مورد اذیت قرار می‌دهد و مسئولان نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه تقویت غنای معرفتی منابع آموزشی مدارس را امری ضروری توصیف کرد و گفت: اسناد و خاطرات برجای‌مانده از شهدا سراسر نکاتی آموزنده است که باید از سوی مؤلفان منابع آموزشی در تقویت غنای معرفتی آن مورداستفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم پیکر یکی از شهدای مدافع حرم که امروز عصر از کشور سوریه به شهر مقدس قم رسیده بود بر بالای دستان عاشقان ولایت قرار گرفت و در محضر کریمه اهل‌بیت(ع) تشیع شد.

در پایان این مراسم حاج مهدی سلحشور، مداح اهل‌بیت با ادبیاتی جهادی به مدح جایگاه شهدای مدافع حرم پرداخت و قلب عاشقان را راهی جبهه‌های دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) کرد./837/202/ب3

ارسال نظرات