۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۴۷۰۵۱۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

9 دی، خط بطلانی بر فتنه دشمنان بود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان9 دی را خط بطلانی بر فتنه دشمنان دانست و گفت: گرامیداشت 9 دی در تقویت نظام و حفظ ارزشهای انقلاب اثرگذار است.
9 دی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 9 دی یک روز ماندگار، تاریخی و جشن بزرگ دیگری همچون 22 بهمن است.

وی با بیان اینکه 9دی یک ارزش و حماسه ای ماندگار است، افزود: این حماسه خط بطلان بر توطئه و فتنه دشمنان بود که نتیجه حضور آگاهانه، بصیرت، اتحاد و همدلی ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

وحدت و همستگی پیام حماسه 9 دی است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه حماسه 9 دی با هدف حفظ و دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب شکل گرفت، خاطرنشان کرد: همبستگی، اتحاد و وحدت پیام مهم حماسه 9 دی است.

وی در ادامه یادآور شد: خنثی سازی توطئه های دشمن در سایه تبعیت از رهبر معظم انقلاب و وحدت و همدلی ملت ایران در جهت تحقق اهداف انقلاب پیام دیگر حماسه 9 دی است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به حضور ملت همیشه در صحنه حاضر انقلاب در حمایت از نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب این پیام را برای دشمن به همراه دارد که فتنه دشمن در سایه پشتیبانی ملت از انقلاب همواره نقش بر آب می شود.

وی یادآور شد: بزرگداشت حماسه ۹ دی در واقع گرامیداشت ارزشهای دینی بوده و در تقویت نظام نقش بسزایی دارد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به روشن شدن آتش فتنه از سوی دشمن و استکبار برای براندازی نظام و ضربه به انقلاب بیان داشت:  بصیرت مردم و درایت رهبری در 9 دی افزون بر خاموش کردن ماجرای فتنه و شکست دشمن در طرح فتنه 88 شد.

حجت الاسلام غلامی در پایان خواستار حضور باشکوه عموم مردم، گروه‌ها، تشکلها، مدیران و مسؤولان اجرایی استان در مراسم گرامیداشت 9 دی شد./9459/302/ب3

ارسال نظرات