۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۷۰۴۶۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

نظام اسلامی با فتنه‌های جدیدی روبرو است

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به اشرافی‌گری برخی از مدیران کشور، گفت: دشمنان با استفاده از موارد مختلف در پی ایجاد فتنه‌های جدید در نظام اسلامی هستند؛ ازاین‌رو باید همه هوشیار و بیدار باشند.
حجت الاسلام خادمی - دیدار با نماینده ولی فقیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان که در آستانه یوم‌الله نهم دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: فتنه بعد از انتخابات سال 88 تقابل دو جریان پذیرفته‌شده در دایره نظام اسلامی نبود.

وی افزود: فتنه 88 برخاسته از اراده دشمنان آشکار و پنهان نظام اسلامی بود؛ زیرا آنها با تمام توان به مصاف نظام اسلامی آمده و اصل مترقی ولایت فقیه را نشانه رفته بودند.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: اگر کسی تصور کند قضیه 88 جریان دو حزب و یا دو تفکر پذیرش‌شده در دایره نظام بود، این تصور و خیال خام است؛ زیرا دست دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی کاملاً در این جریان مشهود بود و آنها به قصد براندازی نظام اسلامی وارد این موضوع شده بودند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران در آن ایام دسته‌های عزاداری را در روز عاشورا مورد تعرض قرار دادند، ادامه داد: با وجود تمام این اقدامات باید گفت آنچه دشمن تصور کرده بود خیال خامی بیش نبود.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: تصور دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی این بود که با حرکت این چنینی می‌توانند نظام اسلامی را به زانو دربیاورند؛ اما غافل از اینکه ملت ایران به نظام اسلامی و ولایت فقیه علاقه شدیدی دارند.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی استان، خاطرنشان کرد: جهال مدرن عصر ما گمان می‌کردند نظام اسلامی با حرکت ایذایی در خیابانهای تهران و یا برخی دیگر از شهرستانها آسیب می‌بیند، غافل از اینکه ملت فداکار ایران آماده حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه فتنه با حماسه ملت ایران ناکام ماند اما نباید از بازخوانی فتنه‌ها بازمانیم، افزود: بازخوانی و تبیین فتنه و حماسه نهم دی برای تداوم نظام اسلامی ضروری است؛ زیرا دشمن درصدد طراحی و برنامه‌ریزی فتنه‌های دیگری است.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه امروز در درون نظام اسلامی شاهد گرفتاری‌های مهمی هستیم، اظهار کرد: مسؤولی که در زمره مدیران نظام بوده و با افتخار اعلام می‌کند هزار میلیارد تومان ثروت دارد و یا کسی که در مورد حقوق نجومی می‌گوید ما سهم خود را از سفره انقلاب برداشتیم، ازجمله آسیبهای درون کشور هستند که در پیش بودن فتنه‌های دیگر را نشان می‌دهند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی ادامه داد: امروز اشرافی گری در درون نظام به آفت انقلاب اسلامی تبدیل شده است و باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، گفت: اشرافی‌گری و تکیه بر متکاهای فراهم‌شده از پر قو سبب ایجاد خواص بی‌بصیرت و بی‌حرکتی آنها در فتنه سال 88 شد؛ زیرا بندها و لذایذ مادی دست و پای انسان را می‌بندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خاتمه با بیان اینکه برای بصیرت افزایی در بین مردم انتظار ویژه‌ای از نهاد تبلیغات اسلامی و فعالان این عرصه است، از متولیان فرهنگی و مذهبی خواست تا در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند./9314/202/ب3

ارسال نظرات