۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۴۷۰۳۹۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

حسن نیت آمریکایی در جریان فتنه 88 رسوا شد

حجت الاسلام حسینی گفت: مسؤولان نظام بدانند که همین آمریکای ناقض برجام در پشت صحنه حمایت از فتنه گران 88 قرار داشته است.
حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جمع شعرای آئینی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت تبریز با بیان این‌که حماسه 9 دی تجلی خروش ملت علیه فتنه‌گران داخلی و معاندان خارجی نظام اسلامی ایران بود، اظهار داشت: حماسه 9 دی نباید از تاریخ انقلاب اسلامی ایران فراموش شود.

وی با بیان این‌که فتنه 88 برای زیر سؤال بردن اصل انقلاب اسلامی طرح‌ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: هشتم دی در تبریز و نهم دی سال 88 در سراسر کشور حماسه‌ای خلق شد که به اذعان کارشناسان سیاسی در عرصه بین‌المللی غیرقابل پیش‌بینی بود، در حقیقت دشمنان نقش ملت در حراست از ولایت فقیه را محاسبه نکرده بودند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این‌که فتنه 88 در سایه رهنمودهای ولایت فقیه و حضور در صحنه ملت در 9 دی، مایه رسوایی دشمنان نظام اسلامی ایران شد، گفت: این حماسه به برکت تأسی از مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) و علمدار کربلا که خود علمدار بصیرت عاشورایی بود، شکل گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که رمز بقای انقلاب اسلامی ایران تنها تمسک به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و عملی کردن آموزه های قرآنی است، گفت: اگر در جریان فتنه 88 عده ای خودفروخته و دلداده به غرب به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بودند، ملت ایران با بصیرت ولایی خود نشان دادند که هنوز پای آرمان امام و شهدا ایستاده اند.

وی ادامه داد: اگر انقلاب‌های رنگین و مخملی در دیگر کشورهای منطقه مثل گرجستان اتفاق افتاد، نتیجه‌ای جز ناامنی و بی ثباتی نداشت، اگر امید به دشمن داشته باشیم؛ هویت خود را باخته ایم، مسؤولان نظام بدانند که همین آمریکای ناقض برجام در پشت صحنه حمایت از فتنه گران 88 قرار داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که سردمداران فتنه 88 کانون براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند، گفت: بی‌حرمتی فتنه‌گران به قدری به اوج رسید که شروع به تقابل با عاشورای حسینی کردند در حالی که هر چه داریم از امام حسین(ع) و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) از محرم و صفر است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به برکت تأسی از مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) به پیروزی رسیده و به جریان مهدویت متصل خواهد شد، گفت: شرط با ولایت ماندن چیزی جز بصیرت و تشخیص درست از وقایع و حوادث پیش رو نیست، باید با دشمن‌شناسی و بصیرت ولایی به مقابله با فتنه و توطئه دشمن رفت./935/202/ب3

 

ارسال نظرات