۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۷۰۲۹۸
امام جمعه شهرستان خلخال:

9 دی رفراندوم عظیم ملی در دفاع از قانون، نظام و رهبری است

امام جمعه شهرستان خلخال، 9 دی را یک رفراندوم عظیم ملی در دفاع از قانون و نظام و رهبری دانستد و گفت: تنها راه دوری از فتنه‌ها و حفظ وحدت ملی کشور و اقتدار ملت ایران حمایت از رهبر معظم انقلاب و گوش فرا دادن به فرامین معظم له است.
امام جمعه خلخال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه شهرستان خلخال، صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی در شورای اداری این شهرستان، یادآور رشادت ملت ایران در مقابله با فتنه‌گران و سیلی محکم ملت ایران به چهره فتنه‌گران داخلی و خارجی شد.

وی با بیان ویژگی‌های حماسه 9 دی، افزود: در 9 دی هر دو طرف انتخابات به صحنه آمدند و دشمن را از صحنه خارج ساختند و از این رو 9 دی متعلق به سلیقه سیاسی خاص نیست بلکه 9 دی روز ملت ایران است و در این روز ملت نشان داد که هم دشمن شناس و هم وقت‌شناس است.

حجت الاسلام رشتبری، بیان داشت: در فتنه 88 یک ترکیب عجیب در جبهه دشمنان وجود داشت و گرایش‌ها و سلیقه‌های فکری و سیاسی که در تضاد باهم بودند و در برخی مواد هم علیه همدیگر موضع‌گیری می‌کردند، همه آن‌ها در یک جبهه علیه نظامی اسلامی در یک اردو و خیمه، وارد عمل شدند و در مقابله با نظام اسلامی این حلقه‌ها در قالب یک جبهه به هم متصل شدند.

امام جمعه شهرستان خلخال، تصریح کرد: روز 9 دی را که با حدود 4 میلیون نفر برگزار شد باید یک رفراندوم عظیم ملی در دفاع از قانون و نظام و رهبری دانست.

حجت الاسلام رشتبری با یادآوری پیام مهم مقام معظم رهبری در نهم دی‌ماه، گفت: دشمنان خواستند با بی‌حرمتی به اهل بیت(ع) و دسته‌های عزاداری و هیئات مذهبی در بازگردان مدار سلطه به کشور موفق شوند که الحمدالله با بصیرت مردمی و هدایت‌های بصیرانه رهبر انقلاب دشمنان در همان قدم اول و در نطفه خفه شدند.

امام جمعه خلخال، برنامه‌ریزی دشمن در طول چندین دهه برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را یادآور شد و افزود: تنها راه دوری از فتنه‌ها و حفظ وحدت ملی کشور و اقتدار ملت ایران حمایت از رهبر معظم انقلاب و گوش فرا دادن به فرامین این معظم له است./937/202/ب3

ارسال نظرات