۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۴۷۰۲۹۷
معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان:

اشتباه استراتژیک فتنه گران 88 توهین به عاشورا بود

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران زنجان با اشاره به اشتباه استراتژیک و مهلک فتنه گران 88 که سبب نابودی آنها شد، گفت: آنها خواستند از فضای غبارآلود فتنه و از آب گل آلود آن ماهی بگیرند که یک اشتباه استراتژیک یعنی توهین به ارزش ها و مقدسات به ویژه عاشورا و سوزاندن قرآن سبب مشخص شدن ماهیت پلید آنها و نابودی شان شد.
حجت الاسلام ناصر

حجت الاسلام علی ناصر، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با گرامیداشت حماسه 9 دی و یادآوری خاطرات تلخ و شیرین آن، اظهار داشت: 9 دی یادآور یک حماسه بسیار عظیم و به یاد ماندنی است که نشان از بیداری و هشیاری همیشگی ملت و مردم ما است.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی همیشگی دشمنان با نظام اسلامی ایران، افزود: در همه جای دنیا وقتی مردمی انقلاب کرده و خواستار استقلال خود از نظام های استکباری شدند، قطعا بدخواهان آنها ساکت نبوده و در پی تحرکاتی برای باز پس گیری آن خواهند بود؛ در فتنه 88 نیز ماجرا به همین صورت بود و بدخواهان داخلی و خارجی دنبال براندازی این نظام و انقلاب بودند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به فتنه سال 78 و ماجرای کوی دانشگاه تهران، اظهار داشت: ما مانند فتنه 88 را 10 سال پیش و در ماجرای کوی دانشگاه سال 78 تجربه کرده بودیم که البته فتنه 88 بسیار گسترده و بزرگ تر از آن بود و تمامی کفر برای براندازی اسلام به میدان آمده بود.

حجت الاسلام ناصر در ادامه با اشاره به اشتباه استراتژیک و مهلک فتنه گران 88 که سبب نابودی آنها شد، گفت: آنها خواستند از فضای غبارآلود فتنه و از آب گل آلود آن ماهی بگیرند که یک اشتباه استراتژیک یعنی توهین به ارزش ها و مقدسات به ویژه عاشورا و سوزاندن قرآن سبب مشخص شدن ماهیت پلید آنها و نابودی شان شد.

وی در ادامه مردم را یکی از اصلی ترین ارکان حکومت ها و به ویژه حکومت اسلامی دانست و افزود: ایدوئولوژی یا همان تفکر، رهبری و مردم سه رکن اصلی انقلاب های دنیا و انقلاب ما هستند که بدون رکن سوم هیچ یک از این ارکان پا بر جا نخواهد بود؛ پس وقتی به 9 دی نگاه می کنیم می بینیم که رکن سوم یعنی مردم ایران اسلامی با تمامی سلایق سیاسی و اختلافات فکری برای حمایت از این نظام و انقلاب و ولایت فقیه به میدان آمدند.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران زنجان در ادامه، مردم را خواص اصلی میدان فتنه 88 خواند و تصریح کرد: به نظر بنده اینکه فلان مسؤول و وزیر را جزو خواص حساب کنیم اشتباه در تعریف است، چرا که برخی از آنها بعضا ضربات جبران ناپذیری بر پیکره این نظام و انقلاب وارد کرده و وارد می کنند.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: تعریف دیگری که می توان از خواص ارائه داد به این معنا است که کسی قدرت تشخیص حق از باطل را داشته باشد که به نظر من در فتنه 88 این مردم خیلی بیشتر از برخی مسؤولان رده بالای کشور، حق و باطل را تشخیص داده و در وقت مقتضی در میدان اماده شدند، پس خواص واقعی میدان فتنه 88 همین مردم بودند.

حجت الاسلام ناصر در پایان با اشاره به حضور مؤثر آمریکا و انگلیس در فتنه 88 و توطئه براندازی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: اگر ما پازل فتنه را تقسیم بندی و تفکیک کنیم، یکی از اصلی ترین قسمت های آن تفکر صهیونیسم بوده و که با حضور مستقیم آمریکا و انگلیس به وقوع پیوست، اما چون نمی توانستند حضور مستقیمی در کشور داشته باشند تفکرات براندازانه خود را با حمایت های مالی گسترده از طریق برخی افراد خود فروخته به کشور وارد کردند، که دلیل آن نیز عدم تحمل دشمنان از پیشرفت های گسترده ایران اسلامی است./949/302/ب3

ارسال نظرات