۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴۷۰۲۹۶
روابط عمومی جشنواره علامه8 حلی خبر داد؛

مهلت ارسال آثار جشنواره علامه حلی تا پایان دی ماه تمدید شد

روابط عمومی جشنواره علامه حلی(ره) از تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در نهمین جشنواره علامه حلی(ره) تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.
تمدید نهمین جشنواره علامه حلی

به گزارش خبرگزاری رسا، روابط عمومی جشنواره علامه حلی(ره) از تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در نهمین جشنواره علامه حلی(ره)  تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.

گفتنی است این اقدام برای دومین سال بر اساس درخواست مکرر طلاب و مدیران مدارس علمیه سراسر کشور صورت پذیرفته است.

بر اساس این گزارش طلاب برادر سراسر کشور تا پایان دی‌ماه سال جاری به منظور ثبت‌نام می توانند در سامانه اینترنتی جشنواره اقدام به ثبت آثار تولیدی خود کرده و پس از پرینت فرم ثبت‌نام، اصل اثر به همراه سی دی حاوی فایل و فرم پرینت شده را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

لازم به ذکر است که نهمین جشنواره علامه حلی(ره) علاوه بر استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمان، گلستان، مازندران، همدان و یزد، برای نخستین‌بار در استان‌های اردبیل، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان و منطقه کاشان به صورت استانی برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود که طلاب استان‌ها باید آثار خود را مستقیما به دبیرخانه مرکزی جشنواره به آدرس پستی«قم، صندوق پستی 185-37165» ارسال کرده و از وصول آن از سوی دبیر خانه اطمینان حاصل کنند.

بر اساس اعلام دبیر خانه این جشنواره موضوع«مهدویت؛ فرصت‏‌ها و آسیب‌‏ها» برای همه شرکت‌کنندگان و «بایسته‏‌های حوزه انقلابی» ویژه طلاب پایه هفت و بالاتر برادران به عنوان موضوعات بخش ویژه این دوره از جشنواره علامه حلی انتخاب شده اند.

در پایان یادآور می شود که در جلسه عمومی اعلام نتایج هشتمین دوره از جشنواره علامه حلی(ره) حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا، دبیر هشتمین دوره جشنواره علامه حلی با اعلام تعداد آثار برگزیده در هشتمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) تحلیل آماری این دوره از ارزیابی ها را چنین توصیف کرده است که«از میان 16 هزار اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 62 اثر برتر شناخته‌شده که از مجموع این 62 اثر، 27 اثر برگزیده، 21 اثر شایسته تقدیر، 14 اثر قابل‌تحسین شناخته شدند و همچنین 27 اثر برتر از استان قم، 8 اثر برتر از استان اصفهان و 7 اثر برتر از استان تهران است و این آثار در غالب 12 هزار و 503 اثر مقاله، 161 اثر در قالب کتاب، 300 اثر در قالب پایان‌نامه 2 هزار و 800 اثر در قالب تحقیق پایانی بوده‌اند.»/837/202/ب3

ارسال نظرات