۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۷۰۱۴۶
مدیر حوزه علمیه قروه:

عدم همگرایی نیروهای انقلابی زمینه ساز نفوذ دشمن است

مدیر حوزه علمیه قروه گفت: یکی از راه های نفوذ دشمنان عدم همگرایی و اتحاد بین نیروهای انقلابی است که دشمن می تواند از آن برای دستیابی به اهداف خود استفاده کند.
نفوذ

حجت الاسلام محمود حمزه پور، مدیر حوزه علمیه قروه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: برای رسیدن به همگرایی و وحدت، نیروهای انقلابی باید در درجه اول از خودگذشتگی داشته باشند و خواسته های شخصی و هوای نفسانی را کنار بگذارند.

وی ابراز داشت: متأسفانه نیروهای انقلابی گاهی فراموش می کنند در صورتی که با هم همگرایی و همبستگی نداشته باشند و در یک مسیر واحد حرکت نکنند، مشکلات بسیاری برای انقلاب و نظام اسلامی پیش خواهد آمد.

مدیر حوزه علمیه قروه ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها در مورد نفوذ دشمنان هشدار داده اند و یکی از راهکارهای  نفوذ دشمنان عدم همگرایی و اتحاد بین نیروهای انقلابی است که دشمن می تواند از آن برای دستیابی به اهداف خود استفاده کند.

وی افزود: اتحاد و از خودگذشتگی نیروهای انقلابی برای رسیدن به آرمان ها و ارزش های مشترک باید تا جایی باشد که گاهی اوقات شرایط را برای به صحنه آمدن افراد انقلابی دیگر فراهم کنند، مثلا برای انتخابات خود به صحنه نیاییند و به نفع انقلاب کنار بروند و فرد تواناتر را حمایت کنند.

حجت الاسلام حمزه پور اظهار داشت: همه نیروهای انقلابی در بلندمدت، آرمان های مشترک دارند و شرط تحقق همگرایی و وحدت در بین نیروهای انقلابی این است که همه آرمان های بلندمدت و مشترک را مد نظر قرار داده و برای رسیدن به آن ها به صورت متحد تلاش کنند.

وی تأکید کرد: همه نیروهای انقلابی اگر بخواهند آرمان های بلند مدت و مشترکشان تحقق یابد، وظیفه دارند از خود بگذرند و از حرکت فردی و پافشاری بر نظرات شخصی دوری کنند و بزرگانی را که در صحنه هستند، با همفکری و همکاری یاری رسانند.

مدیر حوزه علمیه قروه ادامه داد: در صورت عدم همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی، میدان به دست نیروهایی خواهد افتاد که به قول مقام معظم رهبری، از انقلابی گری خسته شده اند و یا از ابتدا با انقلاب نبوده اند.

وی در پایان گفت: نیروهای انقلابی که در آینده می خواهند در انتخابات شرکت کنند، باید بتوانند حرکات جبهه مخالف را تشخیص دهند و از همین الان باید نتیجه کار را در نظر بگیرند و با بصیرت و آگاهی در جهت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی قدم بردارند./979/302/ب2

ارسال نظرات