۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۴۶۹۹۳۱
امام جمعه موقت تبریز:

مبارزه با مفاسد اقتصادی مردم را به انقلاب دلگرم خواهد کرد

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه نظام اسلامی بر مردم و اراده های آن استوار است، گفت: دشمنان تلاش دارند که اعتقاد و حمایت مردم را که اساس این نظام هستند از انقلاب سلب کنند.
آيت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبريز

آیت الله سید محمد تقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه دشمن از هیچ توطئه ای برای ضربه به اسلام و نظام اسلامی فروگذار نیست، گفت: خطی که رسانه های بیگانه و جریانهای غرب گرای داخلی دنبال می کنند، ناکارآمد معرفی کردن نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه این خط با هدف براندازی نظام اسلامی از رهگذر ناکارآمد جلوه دادن آن دنبال می شود، گفت: دشمنان تلاش دارند که اعتقاد و حمایت مردم را از این انقلاب سلب کنند، این انقلاب بر مردم استوار است و به دست این مردم به پیروزی رسید، از این رو دشمن به دنبال ضربه به پایه اساسی انقلاب یعنی مردم است.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به حضور مردم در صحنه های انقلاب و حمایت از آن در برهه های حساس، خاطرنشان کرد: دشمن به این امر واقف است که این انقلاب بر مردم و بصیرت آن استوار است، از این رو تلاش دارد تا مردم را که اساس و شاکله اصلی انقلاب است را از این انقلاب جدا کند.

وی با بیان اینکه مسؤولان نظام اسلامی در برابر این توطئه باید هوشیار باشند و اجازه ندهند تا دشمن به این هدف شوم خود دست پیدا کند، گفت: حقوق های نجومی که یک پدیده غیر قابل قبول در نظام اسلامی بود دامن زدن به آتش اختلاف افکنی دشمن در داخل نظام بود که باید پیگیریهای لازم انجام می شد.

آیت الله آل هاشم با انتقاد از عدم پیگری مسؤولان نسبت به مطالبات رهبر انقلاب و مردم در برخورد با دریافت کنندگان حقوقهای نجومی، تصریح کرد: وظیفه مسؤولان در برابر هجمه دشمن نسبت به انقلاب و تلاش آن برای نا کارآمد نشان دادن آن برخورد صریح، سریع و شفاف با دریافت کنندگان حقوقهای نجومی و عاملان آن است.

وی با بیان اینکه رسانه های گروهی، علما، نخبگان و دلسوزان  نظام باید در برابر این توطئه بزرگ به وظیفه خود عمل کنند، تأکید کرد: ارائه آمار خدمات و دستاوردهای انقلاب توسط رسانه ها، روحانیت، نخبگان و دلسوزان نظام مردم را نسبت به نظام اسلامی دلگرم خواهد کرد.

امام جمعه موقت تبریز خاطرنشان کرد: مقابله با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از تکرار آنها یک امر اساسی است که باید مورد توجه مسؤولان باشد، امروز مردم ایران اسلامی از مفاسد اقتصادی خسته شده اند، دشمن نیز بر آن دامن زده و تلاش دارد که از این طریق نظام را زیر سوال ببرد، پس مقابله با مفاسد اقتصادی یک ضرورت است./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات