۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۴۶۹۹۲۳
امام جمعه شهرستان نمین:

9 دی روز تجدید بیعت مردم بصیر ایران اسلامی با ولایت و انقلاب است

امام جمعه شهرستان نمین، 9 دی را روز تجدید بیعت و پیمان مردم بصیر ایران اسلامی با ولایت و انقلاب دانست و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی تمامی برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
امام جمعه شهرستان نمین

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نمین، حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده، امام جمعه شهرستان نمین، در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به فرارسیدن 9 دی، خاطرنشان کرد: 9 دی روز تجدید بیعت و پیمان مردم بصیر ایران اسلامی با ولایت و انقلاب  بوده و همچون سالیان گذشته حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی تمامی برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی با بیان اینکه لازم است اهمیت و چرایی قیام بزرگ  9 دی برای مردم بازگو و روشنگری شود، افزود: روحانیت و مسؤولان نظام در این راستا نقش محوری و اساسی را به عهده دارند و باید تلاش کنند تا ابعاد مختلف قیام 9 دی را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

امام جمعه شهرستان نمین با تاکید بر حضور مردم در اجرای برنامه های فرهنگی، بیان کرد: در حوزه‌های فرهنگی اجرا و حضور در برنامه‌های مختلف باید با بسیج عمومی مردم و مسؤولان صورت گیرد تا اثرگذاری به مراتب بیشتری در جامعه داشته باشد.

حجت‌الاسلام یوسف‌زاده با اشاره به اینکه هم اکنون کشور در شرایط جنگ و ناتو فرهنگی قرار دارد، اظهار داشت: برای مقابله با این تهاجم نرم باید مدیرانی اسلامی داشته باشیم و به تربیت این گونه مدیران با اصول انقلابی و اسلامی همت بگماریم تا از این طریق بتوانیم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی‌سازی کنیم.

فرهاد علیپور، فرماندار شهرستان نمین نیز در این جلسه از کسب رتبه نخست استانی  شهرستان نمین در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و طرح عفاف و حجاب توسط فرمانداری خبر داد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی و دینی در سطح شهرستان تداوم و گسترش یابد.

وی با اشاره به فرارسیدن 9 دی، ادامه داد: امسال هم مانند سالیان گذشته مردم ایران با وحدت رویه و هماهنگی بیشتر در راهپیمایی 9 دی شرکت کرده و از این طریق همدلی و همصدایی خود را به جهانیان نشان می دهند./101/937/ب1

ارسال نظرات