۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۶۹۸۸۲
آيت‌الله طه محمدی:

برخی در داخل جامعه را به بیراهه سوق می دهند

امام جمعه همدان با بیان این که باید مراقب دشمنان داخلی و خارجی بود، گفت: فقط دشمن تنها در خارج نیست و بسیاری از افراد در جامعه بیراهه می روند و در این فضا دینداری کار آسانی نیست.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، جمعی از کارکنان امنیت پرواز استان همدان ظهر امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله طه محمدی گفت: نا امنی چنان مشاعر انسان را از کار می اندازد که از عزیزترین دلبستگی های خود چشم می پوشد و از این نظر است که یکی از بزرگترین عبادت ها قدردانی از امنیت سازان است.

وی با اشاره به حرفه سخت امنیت پرواز خاطرنشان کرد: خود هواپیما استرس دارد و اینکه هر آینه انسان احساس سقوط می کند استرس زا است و این مساله با مسائل امنیت دو چندان می شود.

استاد درس خارج حوزه علمیه استان همدان گفت: دشمنان اسلام و نظام همواره به دنبال ضربه زدن به جامعه هستند و با داشتن چنین دشمنان سفاک و خونخواری، کار امنیت سازان بسیار مقدس و با ارزش است.

وی با اشاره به امنیت آسمان ایران برای عبور و مرور هوایی اظهار داشت: امروز امن ترین آسمان در جهان آسمان ایران است و این یکی از افتخارات کشور است.

امام جمعه همدان با بیان این که باید مراقب دشمنان داخلی و خارجی بود، افزود: فقط دشمن تنها در خارج نیست و بسیاری از افراد در جامعه بیراهه می روند و در این فضا دینداری کار آسانی نیست.

وی با اشاره به جایگاه دینداری در جامعه یادآور شد: نگه داشتن اجر عمل از خود عمل مهمتر است و باید این اجر در نزد انسان محفوظ باشد.

آیت الله طه محمدی گفت: امروز امنیت از سوی ارتش، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی ایجاد شده است و امروز امنیت موجود در ایران حتی در آمریکا و جود ندارد و هر روزه شاهد درگیری و کشتار در آمریکا هستیم.

وی در پایان افزود: امروز آمریکا و اروپا در حمایت از تکفیری های سوری اعلام شکست کرده اند و امروز جافشانی جبهه مقاومت در سوریه سبب افتخار در تاریخ شده است./202/979/ب1

ارسال نظرات