۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۴۶۹۷۷۲
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی:

در مقابل طراحی‌های دشمن، اهتمامی در مسؤولان دیده نمی‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه عده‌ای که جزو دست‌اندرکاران توافق موسوم به برجام بودند، آن را شکست‌خورده می‌دانند، گفت: متأسفانه در مقابل طراحی‌های دشمن، اهتمامی در مسؤولان و مجریان داخلی دیده نمی‌شود.
حسینی همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ به‌نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در جمع سرمربیان خواهر شجره‌های صالحین فرهنگیان استان البرز اظهار داشت: شجاعت ثمره و میوه همت عالی است؛ انسان‌های دون‌همت و عافیت‌طلب، در مسائل دچار وادادگی می‌شوند و شجاعت لازم را ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به دیدارهای اخیر رهبری با اقشار مختلف مردم، گفت: ایشان در این دیدارها از جهاد و مجاهد نام بردند و اشاره داشتند که در آیات قرآن واژه مجاهده آمده است؛ جهاد شقوقی دارد که یکی از آن‌ها قتال است و همیشه جهاد معنای قتال نمی‌دهد.

وی ادامه داد: کشور عقب‌ماندگی زیاد دارد و باید تلاش‌های مضاعفی برای جبران این مسائل صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی بیان کرد: مشاهده می‌کنید که با وجود امکانات بازدارنده و دفاعی موجود در کشور، که هم برای پیشرفت‌های مادی و هم معنوی ما مهم بود، با عدم اهتمام به تبعیت از ولی جامعه که جزو دستورات صریح دینی است، چه خسارات بزرگی به کشور وارد شد. در وقایع گذشته، جدای از وقتی‌که گرفته شد و سرمایه عظیمی که از بین رفت، عوامل قدرت و بازدارندگی هم از ما گرفته شد.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه ایران قابلیت‌هایی دارد که به‌ سرعت خود را بازیابی می‌کند، ادامه داد: از بین رفتن فرصت‌ها چیزی نیست که بشود از آن چشم پوشی کرد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای که جزو دست‌اندرکاران توافق موسوم به برجام بودند، آن را شکست‌خورده می‌دانند، گفت: در این فضا دیگری برمی‌خیزد و از ثمرات برجام می‌گوید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به طراحی دشمنان برای تخریب و آسیب، اظهار داشت: متأسفانه در مقابل این جدیت در دشمنی، اهتمامی در مسئولان و مجریان داخلی دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شما قشری هستید که با بدنه‌ فرهنگی که جزو اقشار خاص و پرمخاطب اجتماع است، سروکار دارید، باید بدانید که چه چیزی در مجموعه‌ دانش‌آموزان و خانواده‌ها مورد نیاز است و آن را گسترش دهید، ادامه داد: ممکن است فعالیت در زمینه خاص سبب از یاد بردن بخش‌های دیگر شود که با گذشت زمان تاثیر آن معلوم می‌شود که این امر مهم است و نباید فراموش شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی گفت: باید در کنار کمیت کارها، به کیفیت نیز توجه ویژه داشت؛ اگر جمعیت حلقات شما بالا باشد ولی تعداد نفراتی که بتوانند به شکل قوی در مسائل ورود کنند پایین باشد، این مسئله پسندیده نیست.

امام‌جمعه کرج تصریح کرد: حلقه‌های صالحین باید تلاش‌های خود را بر پایه فعالیت‌های اعتقادی و زیربنایی در مجموعه‌ نیروها استوار کنند تا حتی اگر فردی مدتی کوتاه در این فضا بود، از نتایج آن بهره‌مند شود.

وی با اشاره به اینکه صالحین باید روی مطالبات رهبری عمیق شده و بتوانند آن‌ها را برای دیگران به‌خوبی تفهیم و تبیین کنند، بیان کرد: این مطالبات گستره‌ وسیعی از مسائل مختلف مانند اقتصاد مقاومتی در اقشار مختلف تا مبانی شادی در اسلام را شامل می‌شود./922/101/ب3

ارسال نظرات