۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۶۹۷۲۰
مرضیه وحید دستجردی:

«جبهه مردمی انقلاب» متعلق به تمام انقلابیون و نیروهای ارزشی است

مرضیه وحید دستجردی با مهم خواندن وحدت، گفت: باید تمامی جریانات اصولگرایی و تشکل‌های اصیل انقلابی در امر انتخابات با یکدیگر متحد شوند.
مرضیه وحید دستجردی

مرضیه وحید دستجردی، سخنگوی موقت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا و در پاسخ به سوالی درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی و دلسوز، گفت: این جبهه متعلق به تمام نیروهای  انقلابی است و امیدواریم تمامی این نیروها به آن ملحق شوند.

وی بیان داشت: تلاش ما این است که تمامی نیروها و گروه‌های انقلابی را به این جبهه دعوت و آنها را جذب کنیم، زیرا این جبهه فراجناحی است و می‌تواند عاملی شود تا تمامی انقلابیون اصیل به آن جذب شوند.

وحید دستجردی اضافه کرد: موسسین این جبهه نیز مرتبط به دسته و یا گروه خاصی نیستند و کاملا فراجناحی عمل می‌کنند.

سخنگوی موقت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در پایان و در پاسخ به این پرسش که اگر ائتلاف اصولگرایان به یک کاندیدای واحد برسند، آیا «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» از آن فرد حمایت خواهد کرد؟، گفت: این جبهه برای این تشکیل شده است که همه به وحدت برسند، این وحدت نیز شامل اصولگرایان سنتی سابق و تمام تشکل‌های انقلابی معتقد به ارزش‌های اسلامی است، بر همین اساس باید تلاش کنیم روی یک نفر به وحدت برسیم./856/ت302/ج

ارسال نظرات