۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۶۹۷۱۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حل مشکلات اقتصادی و اشتغال اولویت مسؤولان باشد

عضو مجلس خبرگان رهبري با بیان این که از ويژگي هاي مسؤولان نظام اسلامي، تدبير و مقابله با مشکلات است، گفت: مسؤولان بايد با حل مشکلات اقتصادي و ايجاد اشتغال زمينه زندگي مناسب را براي مردم ايجاد کنند که لازمه آن تلاش دولت است.
فاضل گلپایگانی

آيت الله محمد حسن فاضل گلپايگاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به اينکه باوجود مخالف جهاني و تحريمهاي گسترده و بي سابقه عليه ايران، بررسي دوران انقلاب، رشد و تعالي کشور را نشان مي دهد، گفت: ايران از لحاظ امنيت يک کشور نمونه است.

وي افزود: موفقيت ايران اسلامي به دليل قانون اساسي برگرفته از قرآن و رهنمودهاي اهل بيت(ع) و زحمات مسؤولان، به ويژه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

آيت الله فاضل گلپايگاني با اشاره به اينکه ايران اسلامي با وجود اين شرايط نه تنها تنزل نداشته، بلکه پيوسته رشد کرده است، گفت: طرح اقتصاد مقاومتي جهت ايجاد اشتغال، افزايش توليد، عدم وابستگي به خارج و بهتر شدن شرايط موجود است که لازمه آن تلاش دوچندان مسؤولان است.

استاد درس خارج حوزه علميه با رد اين ادعا که نظام اسلامي نتوانسته است کشور ايران را خوب مديريت کند، گفت: هيچگاه ادعاي شرايط مطلوب در همه زمينه ها وجود ندارد، بلکه بايد با درنظر گرفتن شرايط و فعاليت و تبليغ دشمنان عليه ايران به قضاوت در اين خصوص پرداخت.

عضو مجلس خبرگان رهبري، اقتصاد ايران را نسبت به شرايط موجود خوب ارزيابي کرد و گفت: تحريمها در رکود و مشکلات اقتصادي بي تأثير نيست و در اين شرايط هر کشوري نمي تواند خود را سرپا نگه دارد.

وي با بيان اينکه دشمن با ايجاد تحريم و نااميدي به دنبال ناراضي کردن مردم از نظام است، گفت: از ويژگي هاي مسؤولان نظام اسلامي، تدبير و مقابله با مشکلات است، مسؤولان بايد با حل مشکلات اقتصادي و ايجاد اشتغال زمينه زندگي مناسب را براي مردم ايجاد کنند که لازمه آن تلاش دولت است.

وي، هدف دشمن را منحرف کردن انديشه ها دانست و گفت: ايران اسلامي در عرصه بين الملل موفق و تأثيرگذار بوده که مصداق آن حضور موفق ايران در سوريه و ديگر کشورها است.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه برخي کشورهاي منطقه که داراي منابع عظيم نفتي هستند و مدام با کشورهاي غربي ارتباط برقرارمي کنند، نتوانسته اند رشد کنند و خودکفا شوند، گفت: رشد شگفت انگيز ايران اسلامي دنيا را مبهوت کرده است که اين نشان از موفقيت نظام اسلامي است./1307/ت302/ج1

ارسال نظرات