۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۶۹۶۷۵

ششمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر مؤسسه آموزش عالی امام رضا برگزار شد

ششمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در سالن همایش های این مؤسسه با حضور پژوهشگران و دانش پژوهان مؤسسه امام رضا(ع)، اساتید و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا برگزار شد.
جشنواره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ششمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) بعد از ظهر امروز در سالن همایش های این مؤسسه برگزار شد.

این جشنواره با حضور پژوهشگران و دانش پژوهان مؤسسه امام رضا(ع)، اساتید، علما و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا عضو شورای فرهنگی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا شریعتمدار معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) برگزار شد.

گفتنی است در این جشنواره از پژوهشگران برتر سطح 4، 3 و 2 رشته های فقه سیاسی، مشاوره، تاریخ تشیع و تاریخ اسلام تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا در این مراسم اظهار داشت: طلاب باید قبل از ورود به رشته های تخصصی به نظریه های که در آن رشته علمی بیان شده توجه کند و نزد خود تحلیل کند که این نظریه با مبانی حوزوی سازگار باشد.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) در ابتدای این جشنواره با بیان اینکه این که طلبه باید با مهارت های پژوهش آشناییت کامل داشته باشد، گفت: جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر جشنواره ای است که مختص به مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) است که امسال ششمین جشنواره خود را تجربه کرد؛ یکی از آثار این جشنواره تشویق دانش پژوهان برای تحقیق و پژوهش بیشتر و آموزش مهارت های آن است./1325/202/ب3

ارسال نظرات